news08.net/ads.txt

אופקים הצדיעה לאזרחים הוותיקים

חדשות 08 אופקים

הרצאות בנושאי תזונה ובריאות, שיעורי טאי צ’י, יוגה, דאנס ופילאטיס, דוכני מידע ושירות של ביטוח לאומי, דוכני טיפוח ומכירות, ארוחת צהריים, שירה בציבור ופעילויות נוספות – מכל זאת ועוד נהנו ביום ראשון רבים מתושביה הוותיקים של אופקים באירוע ההצדעה השנתי, אשר נערך בקאנטרי קלאב המקומי לציון חודש האזרח הוותיק. הכניסה לאזרחים ותיקים הייתה ללא עלות.

“חודש האזרח הוותיק” הוא מיזם שנתי מסורתי, אשר נועד להעלות את המודעות הציבורית לנושאים המשפיעים על אזרחים ותיקים, וכן להביע הערכה לתרומתם של אנשים מבוגרים לחברה. את האירוע ארגנה עיריית אופקים בשיתוף משרד הרווחה והביטחון החברתי, המשרד לשיוויון חברתי, היחידה הקהילתית של האגף לשירותים חברתיים, מתנ”ס אופקים, קופ”ח מכבי, קופ”ח כללית, קאנטרי קלאב אופקים, עמותת מט”ב, האגודה למען הזקן באופקים, תכנית “אפשרי בריא” ורשת “ערים בריאות”. “אופקים מצדיעה לאזרחיה הוותיקים, מוקירה אותם, ותמשיך ליצור עבורם פעילויות חברתיות”, אמר ראש עיריית אופקים, איציק דנינו. “אני בטוח שהאירוע שימח את כל המשתתפים, והוסיף להם חיוניות. הוותיקים הם עמוד התווך שלנו, הם אלו שהביאו את העיר למה שהיא היום ולכן חשוב לנו להמשיך לעשות למענם – ולמעננו, כי בעשייה בשבילם יש נתינה גדולה גם עבור המארגנים. נמשיך להירתם בשמחה לכל מה שקשור לגיל השלישי”. “האזרחים הוותיקים הם הבסיס והתשתית לבניית המדינה בכלל ואופקים בפרט”, הוסיפה מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעיריית אופקים, סוזי מרציאנו דודפור. “אנו רואים חשיבות רבה ביצירת שירותים ומענים מותאמים שיוכלו לענות על הצרכים המשתנים של הגיל השלישי. הוותיקים של היום הם מעורבים, פעילים ופרודוקטיביים, ולוקחים חלק משמעותי בחיי הקהילה ובעיצובה”.

צילום: דוברות עיריית אופקים. / שיראל רייש

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן