רצף תאונות עבודה חריג ומדאיג התרחש אתמול (שלישי) ברחבי העיר אופקים, כאשר בתוך שעה קלה בלבד נפצעו שני פועלים בשני אתרי עבודה שונים בעיר, ושניהם נזקקו לפינוי דחוף לבית החולים במצב בינוני.
הדרמה הראשונה החלה כאשר התקבל דיווח במוקד 101 של מגן דוד אדום במרחב נגב על גבר שנפל לבור במהלך עבודתו באופקים. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזנקו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני ופנו לבית החולים סורוקה בבאר שבע צעיר בן 21, כשהוא במצב בינוני וסובל מחבלות ופציעות כתוצאה מהנפילה.
בקושי שעה חלפה, כאשר התקבל דיווח דחוף נוסף במוקד מד"א על תאונת עבודה נוספת בעיר. הפעם דווח על פועל שנפל מגובה במהלך עבודתו באתר בנייה באופקים.
צוותי הרפואה שהגיעו במהירות לאתר העניקו טיפול רפואי מציל חיים לפועל, גבר כבן 40, שנפל מהפיגומים או מהגובה. הוא פונה בדחיפות באמבולנס לבית החולים סורוקה כשהוא במצב בינוני וסובל מחבלת ראש מורכבת.
בעקבות שני המקרים החריגים, דיווחים הועברו למשרד העבודה והרווחה ולמשטרת ישראל, שפתחו בבדיקת נסיבות שתי התאונות ובחינת עמידתם של אתרי העבודה בנהלי הבטיחות הנדרשים בחוק.
◼️ חדשות אופקים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








