news08.net/ads.txt

אורח מיוחד ברחובות: מיץ׳ גרובר, חבר מועצת העיר רוצ׳סטר, ניו יורק

בימים אלה הגיע לעיריית רחובות אורח מיוחד: מיץ׳ גרובר, חבר מועצת העיר רוצ׳סטר במדינת ניו יורק.

בין רחובות לרוצ׳סטר מתקיימת ברית ערים תאומות מזה שנים. רוצ׳סטר היא עיר אוניברסיטאית בת כ210,000 תושבים במרחק שעות ספורות מהעיר ניו יורק. גרובר, יהודי תושב העיר וחבר מועצת העיר שעובד בבנק המזון העולמי, ביקר השבוע ברחובות. הוא נפגש עם סגן ראש העיר, עו״ד יניב מרקוביץ׳, מחזיק תיק קשרי חוץ ועם אביטל רגב קיסר, מנהלת קשרי החוץ ודוברת העירייה.
בפגישה נסקרו שיתופי הפעולה בין הערים שפסקו עם הקורונה, וסוכם על שיתופי פעולה בתחום חדש: המדע. ברוצ׳סטר אוניברסיטה מוערכת מאוד בארה״ב ובעולם, אשר מתמחה במדעים וברפואה. מכון ויצמן למדע והפקולטה לחקלאות בעיר מאפשרים שיתופי פעולה משמעותיים בין שתי הערים בתחום זה.

ראש העיר, רחמים מלול: ״רחובות עיר המדע מחוזרת על ידי ערים רבות בעולם. נמשיך לקיים שיתופי פעולה לטובת תושבי רחובות״.

סגן ראש העיר, עו״ד יניב מרקוביץ׳: ״עם נסיגת הקורונה, חזרנו לתכנן את שיתופי הפעולה והפרוייקטים מול הערים התאומות של רחובות בעולם, גם מעבר לזום ולקשר הטלפוני״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן