news08.net/ads.txt

אורט ע”ש יצחק רבין: מקדמים ערכים ולמידה משמעותית באמצעות הספורט

בבית הספר אורט ע”ש יצחק רבין גן יבנה החינוך הגופני והספורט מהווים נדבך מרכזי במארג הבית ספרי. קבוצות הספורט השונות מהוות חלק מקבוצות המנהיגות הפועלות בבית הספר ופעילות גופנית להמונים ולנבחרים הפכה כבר מזמן לדרך חיים, בריאה ומאתגרת.

בבית הספר שישה מורים לחינוך גופני, ולכל אחד יש תחום התמחות אותו הוא מטמיע בתלמידים – נבחרות כדורסל,  קט-רגל, כדורעף, אתלטיקה קלה ומרוצי שדה, מועדון בית ספרי בכדורעף, כיתות ספורט בחטיבת הביניים, טורנירים בהפסקות, ימי ספורט שכבתיים ועוד.

בימים אלו מתחילים בבית הספר גם את פרויקט ״שער שוויון״ לצד פתיחת קבוצת כדורסל בנות.  פרויקט “שער שוויון” שואף לבנות חברה טובה יותר על בסיס חינוך ומשחק הכדורגל, על ערכי כבוד, סובלנות, ערבות הדדית, דו-קיום ועוד, תוך העלאת המודעות של הדור הצעיר ברחבי מדינת ישראל בנושאי ההשכלה ואורח החיים הספורטיבי ומניעת גילויי אלימות, גזענות ופשיעה. פרויקט זה מבקש להקנות מסגרת חינוכית, חברתית וספורטיבית לילדים מאזור הפריפריה החברתית של מדינת ישראל.

במסגרת התכנית מקימים קבוצות כדורגל בבתי ספר יסודיים לילדים בכיתות ה’-ו’. הקבוצה נפגשת ארבע פעמים בשבוע: פעמיים עם מאמן הכדורגל לאימון מקצועי ופעמיים עם חונכי הקבוצה למרכז למידה, בו הם זוכים לסיוע בשיעורי הבית, הכנה למבחנים ולפעילות חינוכיות להקניית ערכים.

העיסוק בספורט בבית הספר תפס תאוצה כך שבשנת הלימודים הבאה אף תיפתח מגמה לבגרות בחינוך גופני 5 יחידות. הנהלת בית הספר מקדמת ומעודדת לעשייה ומאפשרת לצוות המורים לצוות המורים לחינוך גופני ליישם כל רעיון ויוזמה.

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: “אני גאה מאוד בפעילות הספורט בבית הספר. הנבחרות מהוות חלק נכבד מקבוצות המנהיגות שלנו ,המוכיחות כי הנאה בספורט משולבת בערכים של שיתוף אחריות ונתינה מובילה את הקבוצה להישגים והצלחה. אני מודה לכל צוות ספורט על הובלת הספורט בבית הספר כחלק מהתכנית הפדגוגית הבית ספרית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן