news08.net/ads.txt

אורית פדר עזבה את המרכז למחוננים ומצטיינים ברחובות (פרשה לגמלאות); מונתה למנכ”לית בית חינוך בנס ציונה

אורית פדר פרשה לגמלאות ומונתה למנכ”לית בית חינוך בנס ציונה. פדר היא אשת חינוך ותיקה ומוערכת, שייסדה וניהלה במשך 22 שנה את המרכז למחוננים ומצטיינים ברחובות ולאחר שעזבה את עבודתה בעיר המדע והתרבות (כאמור, פרשה לגמלאות) היא מביאה לתפקידה החדש רוח של חדשנות וקידמה.

לדבריה,”אנחנו רוצים לגדל ילדים חושבים וסקרנים. המטרה שלנו היא ליצור תנופה חדשנית לתהליכים חינוכיים, גיוון הפדגוגיה, שכלולה והתאמת שיטות ההוראה-למידה-הערכה למאה ה-21. יצירת סביבה לימודית המאפשרת לתלמידים מרחב בטוח ותומך ומעודדת אותם לרכוש כלים ומיומנויות, תסייע להם להצליח בעולם דינמי ומשתנה. המוטו שלנו הוא: ‘כל ילד הוא מצוין, רק צריך לעזור לו לגלות במה'”.

בית החינוך שאותו ממנכ”לת פדר כעת ממוקם בשכונת טירת שלום בנס ציונה, הוא בית ספר דמוקרטי צומח הפועל במתכונת רב-גילאית, סביבו נבנתה קהילה של הורים השותפים לעשייה הבית ספרית. הילדים מחויבים למערכת שעות של מקצועות הליבה, הלימוד נעשה בשיטות חווייתיות ופורצות את מסגרת הכיתה, בתכניות המתקיימות במרחבי למידה מגוונים – מרחבים ירוקים פתוחים, גינה אקולוגית, מרחב זואולוגי (מעין גן חיות קטן בו הילדים מטפלים בחיות וגם מנקים) ועוד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן