אורלי ארביב השיקה את קמפיין הבחירות ברמלה: “בלי קומבינות והעדפת מקורבים”

בדברים שנשאה אמרה אורלי ארביב: “העיר ועתידה חשובים יותר. הגיע הזמן לעלות על המגרש הביתי ולהתחיל להשפיע על המשחק העירוני – כעצמאית. אני כאן משום שאני רוצה להיות כאן, משום שאני נחושה להיבחר כחברת המועצה – כעצמאית ולהצעיד את רמלה קדימה”

שתי נשים סופר מיוחדות מתמודדות למועצת העיר רמלה – ומובילות את הרשימה בראש מורם ורזומה עשיר. כל אחת מהן גם ראויה להרבה הרבה כבוד ומעמד גבוה אף יותר מעוד חברת מועצה – הראשונה היא אורלי ארביב והשנייה רותם כהן כחלון. על כחלון נדבר בכתבה נפרדת – ויש הרבה מה לרשום על הצעירה שכבשה את העיר. הבמה היום ניתנת כל כולה לאורלי ארביב ראשת סיעת “אור ברמלה עולה”.

ארביב – המשנה לראש העיר רמלה וכיו”ר מעמד האישה בעיר – השיקה השבוע בהתרגשות רבה את הקמפיין של סיעתה אור עולה ברמלה, סיעה חברתית המתמודדת למועצה ברמלה – והציבור הצביע ברגליים. לצידה לאה מירל, אשה עם ערכים ורצון אמיתי לסייע לציבור.

את האירוע הנחתה בחן רב עו”ד ונסה שגיא.

בדברים שנשאה אמרה אורלי ארביב: “העיר ועתידה חשובים יותר. הגיע הזמן לעלות על המגרש הביתי ולהתחיל להשפיע על המשחק העירוני – כעצמאית. אני כאן משום שאני רוצה להיות כאן, משום שאני נחושה להיבחר כחברת המועצה – כעצמאית ולהצעיד את רמלה קדימה. יש בי אמונה עזה שצריך ואפשר לעשות זאת אחרת, תוך הקפדה יתרה על נורמות שלטוניות תקינות – בלי קומבינות והעדפת מקורבים”.

“ריגשתם! תודה שהייתם חלק מכנס השקת הקמפיין החגיגי של סיעת אור ברמלה עולה” הוסיפה ארביב בדברים שכתבה לתומכיה בפייסבוק. “תודה על השותפות בדרך, על החיזוקים, הפרגון והאהבה שאתם מרעיפים עליי מאז הכרזתי על מועמדותי בסיעה עצמאית. אתם הרוח במפרשיי. תודה מיוחדת למשפחתי שבלעדיהם שום דבר מזה לא היה מתאפשר. תודה לחברתי המוכשרת, לאה מירל ולשאר הרשימה המשובחת שתיחשף ב״ה בקרוב. עכשיו הזמן לעבוד!”.

ארביב הדגישה כי הסיעה חרטה על דגלה את קידום השוויון המגדרי בעיר ע״י הצבת הנשים בקדמת הבמה, כאשר שליש מהסיעה מורכבת מנשים.

הסיעה קבעה כדגל שני ובעל חשיבות עליונה עבורה את מערך החינוך בעיר – עם דגש על קידום הילדים והצעירים באמצעות יצירת מעטפת של כל התנאים הנדרשים להתפתחות ההשכלה והאינטלקט.

הסיעה פועלת בשקיפות ואיננה ממומנת או מתוקצבת ע״י בעלי הון או עסקנים כך שאין לה מחויבות כלשהי לאף גורם מלבד למטרה שלשמה היא הוקמה – פעילות ציבורית ענפה עבור תושבי רמלה!

◼️ לקבוצת החדשות ברמלה לחצו כאן

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-הבמה הפוליטית >> לחצו כאן

צפו בסרטון >>

 

בתוך כך, או אולי בשל כך, מגייסת ארביב קמפיין מימון המונים כאשר השימוש בכספים יבוצע ע”י הסיעה עבור מימון פעילותה ויסייע להוצאה לפועל של כל האופרציה למימוש החזון באמצעות שכירת אנשי מקצוע מובילים שילוו את הסיעה עד הבחירות, יצירת הקונספט במלואו עד להגשת תוכנית עבודה מלאה של סיעתנו ופרסום נדרש.

הכספים יסייעו לסיעה לרכוש מידע מקצועי, פרטני והנגשה שלו לכלל תושבי העיר בדמות תוצר מובנה של תוכנית העבודה ודרכי הביצוע.

לתרומה לחצו כאן

צילום: פרטי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאיה לוי
מאיה לוי
7 months ago

בוקר טוב לכולם! דרושים לעבודה מהבית! 50-38 ש”ח ממוצע לשעה במשרות שלנו!

תחילת העבודה במיידי! משרות בקלדנות, הזנת תוכן ונתונים, כתיבה והעתק הדבק!

לפרטים השאירו פרטים בוואטספ 050-2332971 ונחזור אליהם תוך דקות ספורות!

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
1 תגובה
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
מאיה לוי
מאיה לוי
7 months ago

בוקר טוב לכולם! דרושים לעבודה מהבית! 50-38 ש”ח ממוצע לשעה במשרות שלנו!

תחילת העבודה במיידי! משרות בקלדנות, הזנת תוכן ונתונים, כתיבה והעתק הדבק!

לפרטים השאירו פרטים בוואטספ 050-2332971 ונחזור אליהם תוך דקות ספורות!

דילוג לתוכן