לכבוד יום המשפחה, קיימה חברת "נפגשים" מרכזים קהילתיים שוק יריד מיוחד שכלל דוכנים של בעלי עסקים שהגיעו מהדרום ומהצפון כדי למכור את מרכולתם. תושבי בית בפארק ושאר שכונות אור יהודה הגיעו ליריד שהתקיים ב"סינמה פארק" ונהנו משלל התוצרים שנמכרו במקום.
במהלך האירוע התקיימה הופעתה של להקת אקרופוליס שביצעה ממיטב שיריה. במקום נמכרו בין השאר תכשיטים, גבינות, דברי קוסמטיקה, כלי בית, פרחים, ירקות, בירות, שוקולד, קפה ומאפה. במקביל, הוצבו במקום שולחנות משחק לילדים, כאשר הילדים נהנו מארטיקים וממשחקים של פעם.
ראש העיר, ליאת שוחט, והמשנה לראש העיר, משה פטל, המשמש כיו"ר הנהלת "נפגשים" ביקרו במקום ושוחחו עם הבאים ובעלי הדוכנים במקום. יוזמה זו היא חלק משלל פעילויות ואירועים שמקיימת חברת "נפגשים" ברחבי העיר לטובת הקהילה.
◼️ הצטרפו לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









