אור יהודה הכריזה על 21 אנשי חינוך מצטיינים

הערב כלל סקירה על מערכת החינוך בעיר מאת דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, תוך התייחסות לצפי הגדילה של האוכלוסייה לאור הרחבת הבנייה והקמתן של השכונות החדשות

21

 נשות ואנשי חינוך מאור יהודה הוכרזו כמצטייני מערכת החינוך העירונית

בערב הוקרה מיוחד לצוותי חינוך מצטיינים לשנת תשפ”ד מכלל בתיה”ס בעיר ומגני ילדים חולקו תעודות הוקרה ופרסים לאנשי חינוך מובילים. האירוע כלל הרצאה מרתקת בנושא בינה מלאכותית

עיריית אור יהודה קיימה השבוע ערב הוקרה מיוחד ל-21 נשות ואנשי חינוך מצטיינים לשנת תשפ”ד בהיכל התרבות בעיר באירוע שהופק על ידי אגף החינוך.

באירוע נכחו ראש העיר, ליאת שוחט, סגן ראש העיר, עופר בוזי, מנהלת אגף החינוך, דלילה אשכנזי, מנהלת מחוז ת”א במשרד החינוך, הגב’ חיה שיטאי, מפקחת מחוז ת”א במשרד החינוך, רונית זכאי, מפקחת מתכללת, אתי רביאן, מנהלות ומנהלי בתיה”ס, מורות ומורים, גננות וצוותי החינוך בעיר. כמובן שהקהל היה גדוש בחבריהם ובני משפחותיהם של אנשי החינוך המצטיינים שהריעו להם.

הערב כלל סקירה על מערכת החינוך בעיר מאת דלילה אשכנזי, מנהלת אגף החינוך, תוך התייחסות לצפי הגדילה של האוכלוסייה לאור הרחבת הבנייה והקמתן של השכונות החדשות.

ראש העיר, ליאת שוחט, בירכה את המצטיינים ואמרה להם: “לא פעם אני אומרת שתחום ההוראה הוא תחום סיזיפי ואתם מוכיחים שלמרות הכול אתם מצליחים לא רק לעשות עבודה טובה, אלא לבלוט ולהצטיין, וזה לא מובן מאליו. המלחמה הזו שנכפתה על כולנו רק הוכיחה פעם נוספת, כאילו שמישהו היה צריך עוד הוכחה, לכך שאנשי ההוראה נמצאים בחזית של כל אירוע במדינה. אני מצדיעה לכל אחד ואחת מכם”.

במהלך הערב התקיימה הרצאה בסגנון טד בנושא בינה מלאכותית AI והשפעתה על תחומי החיים מאת עדי אשכנזי, מנהל תעשיית Ecomm & Retail בגוגל.

עוד באירוע התקיים טקס פרידה מרונית זכאי, מפקחת מחוז ת”א היוצאת והוענקה לה תעודת הוקרה על פועלה ועשייתה המבורכת למען הצלחתם של תלמידי אור יהודה בתחום החינוך. בהמשך הופיעה תזמורת בית הספר המנגן “שיזף” בכלי מיתר וחליליות בניגון השיר “עם ישראל חי”.

לאחר מכן עלו לבמה בזה אחר זה נשות ואנשי החינוך לקבלת זר פרחים אישי, שי צנוע ותעודת הוקרה. אנשי החינוך המצטיינים הם ורד סוטקר (אלונים), מורן כהן (סביונים), דורין ידגרוב (אהוד מנור), מורן קרסנטי (שיזף), שיר לוי (יצחק נבון), חוה יפרח (אורות), זהבה גוסיטאינסקי (אור מנחם), עליזה רומנו (סעדיה גאון), דוד אמינוב (מדעים ויהדות), חני שמח (אור חנה), הרב אלעד סולמני (יעדים), אילנה צבי (חט”ב יובלים), ד”ר אורית ברלינסקי שי (תיכון יובלים), נאור רחמני (בית אקשטיין), רעות בלס (ברנקו וייס), רותי ביטון (גן לבונה), דרור פוסט (קידום נוער), נטלי חלבי (רמון), ריקי כהן (גן צאלון), נוי לוי (גן ניצן) וחגית המאירי (מתי”א אור יהודה).

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: סטודיו ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן