news08.net/ads.txt

אור ירוק: איזה רחוב בקרית עקרון אדום ומסוכן ביותר?

ארז קיטה מנכ”ל עמותת “אור ירוק”, שלח לאחרונה מכתב לראש מועצת קרית עקרון, חובב צברי, בכדי להסב את תשומת ליבו לרחוב הרצל – אותו כינה רחוב אדום ומסוכן, שבו יש לטפל כדי למנוע את הנפגע הבא. ברחוב הרצל בקרית עקרון נפצעו 11 איש, 3 באורח קשה ו-8 באורח קל.

ארז קיטה מנכ”ל עמותת אור ירוק אמר לחדשות 08: “המרחב העירוני מנקז לתוכו נפגעים רבים בתאונות דרכים. למעשה זוהי זירת היפגעות מאוד ברורה עם מאפיינים דומים ואוכלוסיות הנמצאות בסיכון גבוה להיפגע בתאונות דרכים. השינויים התחבורתיים אשר נגרמו מווירוס הקורונה עלולים להחריף ולהגביר את מגמת ההיפגעות בתחום העירוני, כאשר רבים יעשו שימוש באופניים וקורקינטים חשמליים במקום שימוש ברכב פרטי. לכן, במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייבים להעניק סמכויות לראשי הערים כדי שכל אחד ואחת מהם יקדמו את הבטיחות בעיר שלו.

“חייבים לקדם במהירות את המשך פרויקט “אופנידן” אשר במסגרתו סוללים מסלולי רכיבה בטוחים לרוכבי האופניים הרגילים, החשמליים והקורקינטים הממונעים. במקביל, יש להרחיב את הפרויקט גם לערים נוספות בכל רחבי הארץ. בצד השיפור בבטיחותם של רוכבי האופניים יש לאתר את נקודות התורפה להולכי הרגל כמו גם מעברי החציה האדומים, ולשפר בהם את התשתית במטרה לצמצם את מספר הולכי הרגל הנפגעים בערים. רק שילוב זרועות בין ראשי הערים ומשרד התחבורה והבטיחות בדרכים יוכל להביא לצמצום במספר הנפגעים בתחום העירוני”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן