news08.net/ads.txt

אושרה התכנית האדריכלית לפינוי בינוי בית הספר הממלכתי דתי “נעם סיני” בגן יבנה

לאחר פניות חוזרות ונשנות של ראש המועצה, דרור אהרון, יחד עם סגנו ומחזיק תיק החינוך הדתי, ירון ניסים, אל משרד החינוך, אושרה לאחרונה הבקשה לפינוי בינוי של בית הספר הממלכתי דתי “נעם סיני” בגן יבנה. לאחר שבתקופה האחרונה נעשו קידוחי ביסוס בשטח בית הספר, השבוע הגיע האישור המיוחל של משרד החינוך לתכנית האדריכלית החדשה לפינוי ובינוי מחדש של בית הספר בסטנדרטים הגבוהים ביותר. 

כזכור, במכתב שנשלח אל משרד החינוך, הדגיש ראש המועצה כי בית הספר “נעם סיני” נבנה לפני כ-70 שנה, בשנות ה-50, הוא מורכב מצריפים המפוזרים על פני שטח גדול ומצבם הנוכחי אינו מתאים להיות מוסד חינוכי מודרני בן ימנו. ראש המועצה הדגיש גם את הצורך במבנים ממוגנים בשל קרבתה של גן יבנה לרצועת עזה, את מצבם הבטיחותי של המבנים ואת הצורך בהריסתם ובנייה חדשה מן הייסוד. 

ראש המועצה, דרור אהרון: “המאמצים שלנו אל מול משרד החינוך להכנת תכנית פינוי בינוי מקיפה לחידוש ושדרוג בית הספר ‘נעם סיני’ נושאים פרי. אחרי שכבר ביצענו קידוחי ביסוס ראשוניים במתחם בית הספר, התכנית האדריכלית של בית הספר אושרה על ידי משרד החינוך והיא פשוט יפהפייה. אנחנו עובדים על הקמתו של בית ספר חדש, מתקדם, מודרני וייחודי עבור הדורות הבאים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן