news08.net/ads.txt

אושרה התכנסות בסיס חיל הים באילת; מאיר יצחק הלוי: “מדובר בהחלטה דרמטית, שיישומה יפנה שטחים חשובים ואיכותיים לבנייה איכותית”

לאחר סיג ושיח ארוך שנים, שמנהל ראש עיריית אילת – מאיר יצחק הלוי לצמצום שטח בסיס חיל הים באילת כחלק מהפעולות לשחרור חופים לטובת הציבור ושטחים התפוסים על ידי גופים מוסדיים, אושרה העתקת החלק המערבי של הבסיס ובהמשך, גם שחרור פלחים מהחלקים הדרומי והצפוני של החלק המזרחי הנושק לים. השטח המערבי המשתרע על כ – 70 דונם מיועד לבניית מגורים. פעולה זו מתווספת לשחרור קטעי חוף שהיו תפוסים על ידי חברת קצא”א ברצועת החוף הדרומית וחוף המשאבות שפונה לאחרונה על ידי חברת חשמל.

בדיון שהתקיים לאחרונה, לבקשת ראש עיריית אילת בהשתתפות משרד ראש הממשלה, משרד התחבורה, משרד הביטחון, רשות מקרקעי ישראל (רמ”י) ומינהל התכנון, אושרה כאמור הצעת ראש עיריית אילת, לצמצם את שטח בסיס חיל הים ולהתכנס לכדי מחצית מגודלו הנוכחי. דיון זה הינו אחד מיני רבים שהתקיימו ב – 15 השנים האחרונות, במהלכן מנהל ראש העירייה מאבק לשחרור חופים ושטחים התפוסים על ידי גופים מוסדיים. במסגרת זו שוחררו כידוע קטעי חוף על ידי חברת קצא”א וחברת חשמל.

בהתאם להחלטה כפי שסיכם אותה מנכ”ל משרד ראש הממשלה, יצטמצם כאמור בסיס חיל הים לכדי מחציתו, כך שהעיר תקבל את כל צדו המערבי של הבסיס ואף קטעים מצדו המזרחי של הכביש.

“מדובר בהחלטה דרמטית, שיישומה יפנה שטחים חשובים ואיכותיים לבנייה איכותית בשטחים המתפנים ואף יסייע להמשך פיתוח מרכז העיר (המע”ר) עד לשיפולי רובע 2 בשכונת השחמון הנמצא עכשיו בשלבי תכנון אחרונים” אמר ראש העירייה – מאיר יצחק הלוי והוסיף: “הנחישות, הצדק והמקצועיות הם הכלים המביאים בסיכומו של תהליך להשגת המטרות תהיינה גדולות ככל שתהיינה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן