news08.net/ads.txt

אושרה עקרונית הגדלת מספר הטיסות לאילת וממנה – הפרטים בכתבה

משרד התחבורה הודיע היום (שלישי) כי לאחר שבחן המשרד בהובלת שרת התחבורה את העניין, אושרה עקרונית הגדלת מספר הטיסות לאילת וממנה. ההגדלה בפועל תחל עם סיום ההיערכות המבצעית לעניין שצפויה להסתיים בקרוב. עוד אישר משרד התחבורה את המשך פעילות האוטובוס האדום כחלק מהסיוע לתושבי אילת בהתניידות אל וממרכז הארץ. 

משרד התחבורה אישר תוספת משמרת ערב של רשות שדות התעופה, בשדה “רמון” באופן שיאפשר טיסות ערב לאילת וממנה. כיום הטיסה האחרונה לאילת היא בשעה 17:00 וכפי שטענו רבים באילת, מצב זה פוגע קשות בשגרת החיים של תושבי אילת ברצותם לקבל טיפולים רפואיים, עסקים, לימודים וכיו”ב ובנוסף מכביד על נותני השרות לתושבי אילת (רופאים, מרצים, פרה רפואיים, ועוד) וכמובן מקשה ופוגע בתעשיית התיירות ובכלכלת העיר. עם סיום הערכות מבצעית מול רשות התעופה האזרחית (רת”א) יגדל כאמור מספר הטיסות לאילת וממנה. גם בעניין האוטובוס האדום המשמש שירותי הסעה לתושבי אילת מנתב”ג למרכז תל אביב, אישר המשרד הארכה של הפעילות. 

בעניין כביש 90 עדכן מנכ”ל משרד התחבורה, כי המשך הרחבת הכביש מקטורה לצומת הערבה ומצומת הערבה לעין יהב, יוגש במסגרת דיוני התקציב הקרובים. עוד לבקשת הנהלת העירייה באשר לשימוש בתחבורה חכמה בקטע הכביש בין שדה התעופה “רמון” לאילת, הודיע מנכ”ל המשרד, כי הם פועלים לקידום חקיקה לניסויים ללא נהג ומאחר שאילת היא עיר פוטנציאלית למימוש ניסויים שונים בתחום תחבורה חכמה, יקודם הפיילוט באילת.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן