news08.net/ads.txt

אותר הנעדר בשדה בקרבת כביש 40 בסמוך לרחובות והובהל לקפלן

חובש באיחוד הצלה איתר בדקות האחרונות את הנעדר בן 67 אחריו נערכו חיפושים מאז יום ראשון בערב ע”י עשרות חובשים באיחוד הצלה ומשטרת ישראל.

דותן רם חובש באיחוד הצלה סיפר: “תוך כדי סריקה רגלית איתרתי את הנעדר שוכב בשדה בקרבת כביש 40 בסמוך לרחובות כשהוא במצב בינוני וסובל מהיפותרמיה עקב שהות של כיומיים באוויר הקר והגשום. עדכנתי את מוקד איחוד הצלה שאיתרתי את הנעדר והם הזעיקו למקום ניידת טיפול נמרץ שהעבירה אותו לאשפוז בבית החולים קפלן ברחובות”.

יוני רוטנברג ראש סניף איחוד הצלה ברחובות מסר: “שמחתי לשמוע כי מתנדב באיחוד הצלה שהשתתף בחיפושים יחד עם יחידת חילוץ עציון-יהודה של משטרת ישראל וצוותי עיריית רחובות איתר את הנעדר במצב יציב. ברצוני להודות גם לעשרות המתנדבים של איחוד הצלה מרחובות והסביבה שהקדישו מזמנם שעות ארוכות מאז תחילת החיפושים ביום ראשון בערב בנסיון לאתרו”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן