אות המתנדב הוענק למתנדבים מצטיינים

מאות מתנדבים מעשרות ארגונים ועמותות התכנסו לערב הוקרה שנערך במיוחד עבורם, במסגרתו הוענק אות המתנדב ע”ש אסנת מילר, למתנדבים מצטיינים שהומלצו על ידי הקהילה. בין הזוכים: פורום ההורים העירוני, נפת אדום של פיקוד העורף שפעלה ללא לאות במהלך תקופת הקורונה, צוות החינוך החברתי בבית ספר התיכון ע”ש “רבין”, מרכז סיוע לנפגעי תקיפה מינית והמתנדבים: טיראן טרבלסי, יוסף חסון, סימה חג’ג’ וחדווה ביטון.

 

“זוהי שעתם היפה של המתנדבים בשגרה, בחירום ובעידן המלחמה במגפת הקורונה” אמרה בהתרגשות אמירה אדרי – מנהלת המחלקה להתנדבות באגף לשירותים חברתיים מינהל שח”ק בעירייה, שיזמה, הפיקה והנחתה את הטקס המרגש. בפתח האירוע, שנערך בפארק למרגלות המזרקה המוסיקלית, הדליק הרב יוסף הכט שליט”א, נר שני של חנוכה וברך את הבאים. ראש העירייה – אלי לנקרי ברך בחום את המתנדבות והמתנדבים על הנתינה ועל הערבות ההדדית. “אילת התברכה במתנדבים רבים בכל התחומים. בתקופת הקורונה בלטה במיוחד הערבות ההדדית, שמילאה את לב כולנו בחום ובעיקר בגאווה” אמר ראש העירייה ואיחל למתנדבות ולמתנדבים, שאור החנוכה ימשיך ללוות את עשייתם כל השנה. במהלך הערב נשאה דברים איה – אחייניתה של אוסנת מילר ז”ל. עוד במהלך הערב העלו את זכרו של ג’קי בן שושן ז”ל – תושב העיר שנפטר מקורונה והיה ידוע בערך הנתינה וההתנדבות. על הבמה הופיעו להקת יו לייב בהובלת אופיר יוחאי.

טקס אות המתנדב ע”ש אסנת מילר הוא דרכה של המשפחה להנציח את שמה של אסנת ז”ל שהייתה בעצמה מתנדבת מצטיינת וזכתה לתעודות הוקרה רבות והם עושים כן מאז 1989, שנה לאחר פטירתה של אסנת ז”ל ממחלת הסרטן כשהייתה בגיל 16. לצד הענקת אות המתנדב למתנדבים מצטיינים הוענקו זו השנה השנייה, שתי מלגות לימודים לסטודנטים מתנדבים, תרומת משפחת מילר. הזוכות במלגה: אורין אוברג – סטודנטית לפסיכולוגיה בקמפוס בן גוריון באילת, בת חמישית במשפחה והראשונה שלומדת באקדמיה, מתנדבת מגיל צעיר עוד בתיכון רבין, ולפני השירות הצבאי התנדבה לשנת שרות בחברה להגנת הטבע. בשנה האחרונה התנדבה בחלוקת סלי מזון לבתי תושבים. מירה בן דוד – סטודנטית לחינוך מיוחד בלוינסקי, שנה שלישית, מתנדבת במסירות רבה במועדון מעגלים ובמרכז לנגישות ישראל, מירה נשואה ואם לנערה מתבגרת היא עדות לכך שניתן בכל גיל לשלב לימודי אקדמיה, התנדבות ומשפחה.

“ההתנדבות חושפת את התושבים למגוון אפשרויות מעניינות, בונה את היכולת האישית, מעניקה תחושת סיפוק, מחזקת את הערך העצמי ומקדמת את הבריאות הנפשית” אמרה אמירה אדרי וברכה את כל המתנדבים. “עבורי כולם ראויים” סיכמה. לצד הענקת אותות ההצטיינות קיבלו כ – 80 ארגונים ועמותות התנדבות – תעודה הוקרה. כל הבאים קיבלו שי פד למחשב ועט.

ואלה הזוכים באות המתנדב לשנת 2021:

סימה חגג – מתנדבת שנים רבות במספר מקומות, במיוחד במטה לבטיחות בדרכים העירוני, שישה ימים בשבוע, בחריצות ובהתמדה. היא מתייצבת במעברי החצייה בבית הספר “עציון גבר”, ו”מצפה ים”, דואגת לביטחונם של התלמידים, מסייעת לצוות בית הספר ולרכזת המטה לבטיחות בדרכים ומשמשת דוגמא לסובבים אותה בנועם ובחיוך.

חדווה ביטון – רכזת צוות רפואה ביחידת החילוץ. אחות במקצועה, מתנדבת שנים רבות בכל עת שנדרשת. אחראית על אימוני הצוות ועל הטיפול בציוד הרפואי, תישאול ואיתור נעדרים.

יוסף חסון – מתנדב במשטרת התנועה כעשור שנים. משקיע שעות ומאמץ רב במניעת תאונות דרכים ושמירה על ביטחונם של תושבי העיר, באיתור נהגים פסולי רישיון ונהיגה תחת השפעת אלכוהול,  לא אחת מסייע למעורבים בתאונות קשות וקטלניות.

טיראן טרבלסי – מתנדבת שנים רבות במגוון תחומים, תורמת מזמנה ומרצה. משמשת כיו”ר ומפעילה את מערך המתנדבים במגן דוד אדום, נהגת אמבולנס וחובשת בכירה, מתנדבת בזיכרון מנחם, בגדולים מהחיים, באגודה למען החייל, מפקדת ביחידת החילוץ ומסייעת מתחילת הקורונה לכל נזקק בכך תחום. כל זאת היא עושה בחן בנועם ובכל הלב.

צוות חינוך חברתי בבית ספר התיכון ע”ש “רבין” – המפעיל את מיזם “גשר חי” שהפך לדרך חיים. יפעת וייס – רכזת חברתית ואלה פרץ – רכזת מעורבות חברתית קהילתית הן מורות, שמעבר לפעילותן הן יוזמות, מגייסות הורים מתנדבים, מחנכות תלמידים להתנדבות, רותמות מורים, כל זאת לקשר אישי, חברתי, משמעותי עם שורדי שואה ובכך הן מגלות רגישות לזולת, ערבות הדדית כבוד ונתינה.

מרכז סיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית – הפועל 24/7 במסגרת המרכז הרב תחומי לטיפול ומניעת אלימות כחלק משירותי האגף לשירותים חברתיים בעירייה ופועל באמצעות מתנדבות ומתנדבים שעברו הכשרה מקצועית, בליווי ותמיכה, בהליכים רפואיים, פליליים, בהעלאת המודעות במניעת אלימות במתן הרצאות וסדנאות. מגי שיש ורותי לנדסמן – שתיים מתוך עשרות המתנדבות קיבלו את התעודה.

פורום ההורים העירוני – פועלים בהתנדבות ובשותפות הדוקה עם המנהיגות החינוכית לטובת כל תלמידי העיר. חברי הפורום מהווים אוזן קשבת לכלל ההורים. אייל סורגיט – יו”ר הפורום העירוני נותן את כולו, זמין לכל פנייה וחבר בכיר בהנהגת ההורים הארצית כל זאת בהתנדבות ולקידום מערכת החינוך והישגי ילדינו. התנדבות זו מבטאת מעורבות ציבורית ויוצרת חברה איכותית שטוב לחיות בה.

נפת אדום של פיקוד העורף – מעבר לפעילות הנרחבת באילת ובסביבתה בסיוע לאוכלוסייה אזרחית, פעלו ללא ליאות בתקופת הקורונה במאמץ לקטיעת שרשרת ההדבקה ובמאמצי הסברה וסיוע לקהילה. חיילי פיקוד העורף משתפים פעולה מעבר להגדרת תפקידם ומבצעים פעולות התנדבותיות בכל הנדרש כאיש אחד. את התעודה קיבל בשם הנפה – גדי ביטון יקל”ר פיקוד העורף.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן