news08.net/ads.txt

איזה כבוד!! אות הנשיא ביום העצמאות יוענק לקצינה המצטיינת מלוד

סגן אור לוי מלוד, תקבל ביום העצמאות הקרוב, את אות הנשיא על שירות של מצוינות בצה”ל. אור לוי, היא אחייניתו של חבר המועצה אריה לוי, המשנה לראש העיר, ובתו של עובד העירייה אבי לוי. בהחלט מוסיפה כבוד לעיר לוד. באיגרת אותה העביר אל”מ אוהד עזרא, מפקד בסיס המטה הכללי לסגן אור לוי, נכתב: “נבחרת על ידי מפקדייך, כבולטת לחיוב בחוות הדעת התקופתית לשנת 2021. בולטת לחיוב הינה תוצאה של מסירות, אחריות ומקצועיות, אשר מביאים הלכה למעשה, ערך ותרומה ליחידה.” כך ציין והדגיש “גאה בך”!

טקס אות מצטייני הנשיא ישודר ביום העצמאות. אות מצטיין הנשיא הוא אות הצטיינות לחיילי צה”ל, נגדיו וקציניו, מעיטורי נשיא מדינת ישראל, המוענק על ידי נשיא המדינה בטקס מיוחד ביום העצמאות, במעמד ראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכ”ל, אלופי צה”ל ונכבדים נוספים. החיילים המצטיינים שזוכים לאות הנשיא, נבחרו בקפידה והומלצו על ידי מפקדיהם על שירות משמעותי ותרומה יוצאת דופן לצה”ל ולמדינת ישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן