news08.net/ads.txt

אות מצטיינת נשיא המדינה לשיראל אמיתי, מתנדבת מד”א מהשירות הלאומי

בטקס הענקת מצטייני השירות הלאומי-אזרחי שהתקיים במשכן הנשיא, במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג ובכירים נוספים, הוענקו עשרות תעודות מצטיין נשיא. בין הנבחרים – חובשת במוקד 101 של מד״א, שיראל אמיתי (20) תושבת בני עי”ש, בשנה הראשונה לשירותה הלאומי תפקדה כחובשת מלווה באמבולנסים ובשנתה השנייה מתפקדת כחובשת במוקד 101 של מד״א. ״שיראל אסרטיבית ומקצועית ועושה את עבודתה על הצד הטוב ביותר. היא מסייעת רבות, רגישה לזולת ומעניקה לאזרחים את השירות המהיר והמקצועי בשגרה וחירום.״ אמר מנהל מרחב לכיש במד״א חיים קרדי.

מנכ”ל מד”א אלי בין, בירך את המתנדבת הזוכה: “מגן דוד אדום הנו ארגון הנשען על הון אנושי, בזכותו השירות הניתן לאזרח – מקצועי, מהיר ויעיל. זכייתה של שיראל באות מצטיינת הנשיא, הנו דוגמה חיה וחותמת של כבוד לתרומתה הרבה ופועלה הרב למען הצלת החיים. אנו מברכים את שיראל וגאים על זכייתה המרגשת”.

חובשת מד”א שיראל אמיתי: “במסגרת שבוע המצטיינים פגשנו את ראש הממשלה נפתלי בנט והגענו לבית הנשיא לקבלת אות המצטיין. הייתי מאוד מופתעת כשהודיעו לי שנבחרתי מבין כולם, זה ממש לא מובן מאליו להיבחר אחת מבין כל בני ובנות שירות הרבים והאיכותיים של מגן דוד אדום. זה נותן לי את הכוח להמשיך קדימה ולהצליח בעשייה במד”א. מרגש מאוד לייצג את מד”א בטקס ועבורי זו גאווה ענקית”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן