news08.net/ads.txt

אזהרה בבאר יעקב | ילד מאושפז בבי”ח לאחר שנעקץ על ידי עכביש ארסי – הדאגה: המועצה לא מרססת בבתים פרטיים!

פרסום ראשון בחדשות 08 | ילד נעקץ בימים האחרונים על ידי עכבישים מזן ששן חום (ארסן חום) שככל הנראה נמצאו בביתו בבאר יעקב וכעת מאושפז שלושה ימים בביה”ח. המדביר שהגיע למקום האירוע: “הוא מתרבה מאוד ביישוב, וקורה קורים בדפנות התקרות”.

 

תמיר, מדביר מקצועי שהוזעק לאחד הבתים בבאר יעקב, סיפר כי נתקל במקרים רבים של עכביש ארסי בשם “ששן חום”. לדבריו, הוזמן להדביר בבית פרטי לאחר שילד קטן נעקץ על ידי עכביש ששן חום וכעת מאושפז שלושה ימים: “שימו לב כי הוא מתרבה מאוד ביישוב, וקורה קורים בדפנות התקרות”, משתף.

ששן חום הוא עכביש ארסי הנפוץ באופן טבעי באזור הים התיכון כולל ישראל, אך הופץ בידי האדם גם לארצות הברית. הששן החום הוא אחד משני מיני העכבישים המסוכנים לאדם בארץ ישראל, יחד עם אלמנה שחורה. עכביש מסוג “ששן חום” או “ארסן חום” חי בדרך כלל בבית. בדרך כלל הוא לא תוקף, אלא אם כן הוא מרגיש מאוים ועקיצתו מסוכנת לאדם. באזור העקיצה העכביש מפריש לפצע רעלנים. הגוף בתגובה לרעלנים מפתח תופעות לוואי כגון: אודם, תפרחת, נפיחות בעור, בחילות, כאב עז, זיהום מקומי ואף נמק במקום העקיצה. תמיר מציין כי ששן החום קל להדברה: “ניתן להשתמש בפליט, k-300, וכ”ו, הוא מאוד נפוץ בבתי היישוב”.

מהמועצה נמסר כי: “לדבריי התברואן, המועצה לא מרססת בבתי מגורים פרטיים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן