news08.net/ads.txt

אזהרה לציבור ההורים: ברווזי גומי לאמבטיה | כל הפרטים

קניתם לאחרונה ברווזי גומי צהובים לאמבטיה? כדאי לכם לבדוק את מקור הסחורה. בביקורת שגרתית באופקים נמצאו ברווזי גומי המיובאים מסין, כשהם מכילים פתאלטים באופן העולה על המותר – ויוצר סיכון כימי לבריאות הילדים 

צילום: משרד הכלכלה והתעשייה

אזהרה לציבור מאת הממונה על התקינה במשרד הכלכלה והתעשייה לאחר שבביקורת שגרתית של מפקחי משרד הכלכלה בבית העסק מחסני הסטוק באופקים, ניטל מוצר ברווז גומי לאמבטיה. מיד עם קבלת ממצאי מכון התקנים, המעידים על חריגה בתכולת פתאלטים, המוצר הוסר מהמדפים בבית העסק.

הממונה, קורא לציבור ההורים והמטפלים בילדים להפסיק באופן מיידי את השימוש במוצר: “סט ברווז גדול ושלושה ברווזים קטנים ברשת”.

פרטי המוצר: ברווזי גומי לאמבטיה – סט ברווז גדול ושלושה ברווזים קטנים. ברקוד: 7262626047224. ITEM NO S-28-3, מק”ט 4722 (מצוין ע”ג התווית), תוצרת סין, סוג סיכון: כימי.

בבדיקות שנערכו מטעם הממונה על התקינה באמצעות מכון התקנים, נמצאה חריגה בתכולת הפתאלטים (חומרים כימיים מסוכנים לבריאות הילדים) מסוג DEHP פי למעלה מ-18 מדרישות התקן הישראלי הרשמי החל עליהם: ת”י 562 “בטיחות צעצועים”. יש להפסיק את השימוש במוצר לאלתר ולהרחיקו מהישג ידם של ילדים. כמו כן, חובה על בתי העסק המוכרים את המוצר להסירו מהמדפים ולהעביר ליבואן/משווק לצורך השמדתם.

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן