אזהרה לציבור ממשטרת ישראל: ניסיונות הונאה על התחזות לדואר ישראל

משטרת ישראל יצאה לפני זמן קצר באזהרה לציבור ברשתות החברתיות. בעבר פורסם על העלייה בשליחת הודעות הונאה ואזהרות של משטרת ישראל או על ניסיונות סחיטה על רקע מיני – עליהם משטרת ישראל יצאה גם באזהרה. גם גופים גדולים כמו חברת חשמל לא היו חסינים מפני נסיונות הונאה לגנוב את פרטי החשבון.

כעת ניתן לספר כי בחודשים האחרונים מזוהה במשטרת ישראל תופעה של ניסיונות התחזות לדואר ישראל, באמצעות מסרונים (SMS) המבשרים על חבילות שהגיעו וממתינות לאיסוף. בהודעות הנמענים מתבקשים למסור פרטי אשראי לצורך קבלת החבילה.

כך מתבצעת ההונאה: מתקבל מסרון (SMS) ממספר טלפון המזוהה כ-IsraelPost, המבשר על חבילה המצריכה אישור תשלום עם קישור לאתר אינטרנט זדוני. באתר הזדוני מופיע עיצוב הנחזה להודעה מטעם דואר ישראל, לרבות שימוש בסמל הדואר ובסמלים של חברות אשראי. המשתמש מתבקש למסור את פרטיו האישיים ואת מספר האשראי לצורך קבלת החבילה. הזנתם פרטים באתר המתחזה?

צרו קשר עם חברת האשראי שלכם והגישו תלונה בתחנת המשטרה, או תלונה מקוונת. באתר שלנו תוכלו למצוא את כל הפרטים על התופעה, וכן על תופעות פשיעה מקוונת נוספות: https://www.gov.il/…/police_29-7-21_cybercrime_israel_post

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן