news08.net/ads.txt

אזהרה נוספת של משרד הבריאות: המוצרים האלה מכילים חומר פעיל בתרופת ויאגרה

מבדיקת מעבדה עולה כי המוצרים מכילים את החומר הפעיל בתרופת ויאגרה הניתנת לבעיות של אין אונות

משרד הבריאות מזהיר את הציבור מרכישה ומצריכה של דבש Epimedyumlu Macun מחברת Themra ושוקולד Ilac Degildir Q7 המכילים חומר המיועד לטיפול בבעיות אין אונות ואינם מאושרים על ידי משרד הבריאות

בפעילות אכיפה שנעשתה לאחרונה בצפון הארץ על ידי האגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות בשיתוף משטרת ישראל, נתפסו מוצרי מזון של דבש Epimedyumlu Macun מחברת Themra ושוקולד Ilac Degildir Q7. המוצרים אינם מאושרים על ידי משרד הבריאות.

מבדיקת מעבדה שהתבצעה עולה כי המוצרים מכילים את החומר הפעיל בתרופת ויאגרה (sildenafil) הניתנת לבעיות של אין אונות ומותרת לרכישה רק בבית מרקחת על ידי רוקח מוסמך ולאחר קבלת מרשם רופא. שימוש בתכשירים לאין אונות שאינם מאושרים על ידי משרד הבריאות ומכילים את החומר התרופתי האמור הובילו בעבר לאשפוזים. חשוב לציין כי צריכה של ויאגרה מזויפת, או ללא פיקוח רפואי, עלולות לחשוף את המטופל למינונים גבוהים ולא ידועים, התוויות נגד עם תרופות אחרות ותופעות לוואי מסכנות חיים, ובהן לעלייה של לחץ הדם, לפגיעה בראייה פגיעה במערכת הלב ולהוביל לבעיות בקצב הלב.

משרד הבריאות מזהיר מפני שימוש במוצרים מזויפים העלולים לפגוע בבריאות הציבור, ומזכיר כי יש לרכוש תרופות בבתי מרקחת בלבד ובאישור רופא.

ניתן לדווח לאגף לאכיפה ולפיקוח בדוא”ל [email protected] או למוקד קול הבריאות (5400*) במידה והציבור נתקל במוצרים האמורים או שקיים חשד לשיווק תרופות מזויפות ולהופעת תופעות לוואי מהשימוש בהן.

צילום: דוברות משרד הבריאות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן