news08.net/ads.txt

אזרחים ותיקים מצמצמים פערים בקרית עקרון

קורס ייחודי להכרת המחשב ואוריינות דיגיטלית התקיים לאזרחים ותיקים תושבי מועצת קרית עקרון בבית הספר המקומי ״אוהל מאיר״ בשיתוף עמותת “מחשבה טובה”, בחסות החברה למתנס”ים ופרויקט “באים לטוב” של המשרד לשוויון חברתי.

 את מפגש הסיום המרגש, כיבדו בנוכחותם ראש המועצה חובב צברי ואריאלה מזרחי רכזת “באים לטוב” ביישוב. אליהם הצטרפו נציגי החברה למתנסים ונציגים של מחשבה טובה. לצד דברי הברכה, הכיבוד וחילופי התשורות, היה משמח במיוחד לשמוע את המשתתפים, בוגרי הקורס, על חוויות השימוש בטכנולוגיה, שהתרגשו מאוד לקבל תעודות מסיימי הקורס והתגאו על היכולות לשלוט בכלים ומושגים טכנולוגיים ממש כפי שאנו רגילים לשמוע מדורות צעירים יותר.

התכנים בקורס העוברו באמצעות צוות מדריכים מטעם מחשבה טובה, מומחים לחינוך טכנולוגי לכלל הגילאים ולהעברת תכנים טכנולוגיים לאזרחים ותיקים. במהלך חודשי הלימודים רכשו המשתתפים והתנסו במגוון כלים טכנולוגיים ודיגיטליים, אשר הפכו אותם למשתמשים פעילים, מיומנים ובטוחים בתפעול המחשב והטלפון החכם.

במציאות משתנה, כאשר הטכנולוגיה מתעדכנת כמעט בכל יום, חווים בני ובנות הגיל השלישי קושי לצמצם את הפער הטכנולוגי ולהתנהל במציאות היומיומית. לעיתים קושי זה גורם לתחושה טבעית של חוסר רלוונטיות ולעתים אף הידחקות אל השוליים החברתיים. השימוש בכלים טכנולוגיים והאינטרנט בקרב מבוגרים נמצא כבעל קשר מובהק לחיזוק היכולות החברתיות, הפחתה בתחושת הבדידות וחיזוק תחושות החיוביות לגבי זקנה פעילה.

עמותת מחשבה טובה מנגישה טכנולוגיה ככלי לגישור על פערים חברתיים. בתהליך זה, הטכנולוגיה הופכת מאתגר להזדמנות והמחשב הופך לכלי מעניין ומהנה. המשתתפים מחזקים את תחושת הערך העצמי ותחושת המסוגלות שלהם ונפתח עבורם פתח להרחבת עולמם החברתי, להרחבת תחומי ההשתלבות בחברה תוך פיתוח הידע האישי והטכנולוגי, כמו גם שיתופו עם אחרים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן