news08.net/ads.txt

אחותו של גדעון קריטי ז”ל: “האובדן הוא גדול וכואב”

 גדעון קריטי ז”ל מייסד הפלאפל קריטי ברחוב הרצל 135, הלך לעולמו אמש. פטירתו הותירה את משפחתו וחבריו בכאב רב וסיפרו על – “אדם עם לב גדול שהיה אהוב בכל רחבי העיר רחובות”. דוכן הפלאפל שלו היה למוסד ובימים הטובים, התור אליו היה ארוך ואנשים עמדו הרבה זמן לטעום מהכדורים שרק הוא ידע את המתכון וטעמם היה לאגדה. אילנה, אחותו סיפרה: “משפחתנו זכתה באבא ובסבא אוהב וחם”.
אילנה, אחותו הבכורה של גדעון, כואבת את אובדן משפחתה. “איבדנו אח, בעל, אבא, וסבא יקר מאין כמוהו! אבדה גדולה למשפחה, לחברים ולעיר כולה. גדעון אחי היה ידוע כאדם טוב במיוחד, עם נתינה גדולה מיום היוולדו ועד היום. אחי היה חרוץ, מלא חיים, עם חיוך שגרם להעלאת מצב הרוח לכול הסובבים אותו. משפחתנו זכתה באבא ובסבא אוהב וחם, שהרעיף אהבה ונתינה ענקית על ילדיו ונכדיו, ונהנה לפנק ולבשל להם שייהנו ממטעמי ידיו הנפלאות. משפחתי היקרה, אנחנו כואבים את השעה הקשה הזו, האובדן הוא גדול וכואב, ולבי אתכם בכול רגע”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן