news08.net/ads.txt

אחרי ארבעה חודשים: הזמנה לברית

באחד הלילות בחודש מרץ האחרון, נקראו פראמדיק מד”א אופיר פרץ וחובש רפואת חירום במד”א יפתח הרשטיג לאישה שכרעה ללדת בנתיבות. הרב ר. כהן ואשתו שנמצאת בחודש השישי בלבד להריונה – סיימו שיחה עם מוקד 101 של מד״א שם הדריכו אותם איך לקבל את הלידה. אך כשהגיע צוות מד״א למקום, מצבו של התינוק שבכה לפני מספר רגעים – החל להידרדר והוא איבד את הכרתו.

תוך כדי פעולות ההחייאה המאומצות שאל האב את הפראמדיק אופיר פרץ אם לדעתו יש סיכוי שבנו הקטן יחיה – ואופיר הבטיח לו: ׳אתה עוד תזמין אותנו לברית׳. כעבור דקות ארוכות של פעולות החייאה ותפילות של האב אירע הנס וצוות מד”א הצליחו להחזיר את הדופק של הפג שזה עתה נולד והם החלו בפינוי לבי״ח סורוקה. כהן, אשתו והתינוק שהו בטיפול נמרץ למשך מספר ימים ולאחר שמצבו התייצב – הוא הועבר לפגיה. בחודש מאי שוחררו השלושה לביתם לאחר חודשיים וחצי ארוכים בפגיה. והחלו לארגן את הברית לאבישי בנם, ההורים החליטו להזמין לאירוע את צוות מד״א שטיפל באבישי בזמן הלידה – שם נפגשו לראשונה מאז אותו הלילה.

הרב ר. כהן: ״תוך דקות בודדות מהרגע שחייגתי למד”א השליחים הטובים אופיר ויפתח כבר היו אצלנו בבית ונלחמו על חייו של אבישי. זכרתי את השיחה שהייתה לי עם אופיר והיה חשוב לי להזמין אותו ואת יפתח. את ההזמנה לברית העברתי להם דרך שכן שמתנדב במד״א, אבל לא ידעתי אם הם יגיעו. כשהם נכנסו לאולם התרגשתי מאוד לראות אותם, אלוקים שלח אותם לפני 4 חודשים להיות השליחים שלו והיום זכיתי להוקיר להם תודה”.

גם בספר שהאבא הוציא לאור לכבוד הברית הקדיש מספר שורות בהקדמה להוקיר תודה לצוות מד”א וכתב “ובפתע פתאום ילד יולד לנו בן נתן לנו, ולא ידענו אם לחיים שלחו אבינו מלכנו, כי לחודשיו ביכר קודם תום הששי, ועם שגמרו שערו וצפרניו ונראה שלם ונאה ככושי, הנה כמעט לא נותרה בו נשמה, ודלו עיני למרום בבטחה שלמה, כי ה’ הוא הטוב בעיניו יעשה בהחלטה נעימה, וגם ביתי עמי בשלוה תמימה. ופקודת אל שמרה רוחו בקרבו, ושלח מלאכיו הטובים ברוב חסדו וטובו, ובאו בזריזות מופלאה אופיר פרץ הי”ו ויפתח הי”ו עזרו, וחיזקו נשימתו וחיותו ברצון האל אשר מפתח תחיה בידו ואינו מוסרו, ישלם ה’ פעלם הטוב ומסירותם והתנדבותם, ומעמו תהי שלימה משכורתם”.

פראמדיק מד״א אופיר פרץ: ״באותו לילה נקראנו לטפל בלידה מוקדמת. לא ידעתי לקראת מה אנחנו הולכים אבל היינו נחושים כל העת להציל את החיי הילד. מספר רגעים לאחר קבלת הלידה היינו צריכים לבצע פעולות החייאה ונלחמנו להחזיר את ליבו של הפעוט שזה עתה נולד לפעום ולהביא אותו במצב הטוב ביותר לבית החולים. הבטחתי לאבא שהוא עוד יזמין אותנו לברית – וכל כך התרגשנו לקבל את ההזמנה, להגיע לברית ולראות אותו בעיניים, בריא ושלם”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן