אחרי גל התאונות והקטל בכביש 90 מגיע ההישג ההיסטורי: כביש הערבה ישודרג לכל אורכו

לאחר מאבק ממושך, כביש 90 הלא הוא כביש הדמים, ישודרג לכל אורכו, בין אילת לצומת הערבה. לסיכום הזה, הגיעו היום (שלישי) ראש עיריית אילת אלי לנקרי עם שר האוצר אביגדור ליברמן בתיאום עם שרת התחבורה מירב מיכאלי. בשלב ראשון יחלו בחודשים הקרובים עבודות לשדרוג 20 ק”מ מצומת קטורה צפונה, בעלות של 300 מיליון ₪ תקציב שאושר. מיד לאחריהם יימשך כאמור השדרוג לכל אורכו כחלק מתכנית שנתית. ראש עיריית אילת: “זו החלטה דרמטית ומצילת חיים לאילת ולכל מדינת ישראל”.

בפגישה שהתקיימה כאמור עם שר האוצר בה השתתפו ראש העירייה – אלי לנקרי וסגנו וממלא מקומו – סטס דינקין, בישר שר האוצר על סיכום בין משרדו לבין משרד התחבורה במסגרתו ישולב שדרוג כביש 90 לכל אורכו בתכנית חומש כתכנית אסטרטגית. ראש העירייה הדגיש את החשיבות בשדרוג הכביש בזמן הכי קצר שאפשר וציין שוב את העומסים שישנם בכביש המשרת את תושבי אילת ואת מיליוני הנופשים הבאים בשערה. עם הסיכום הודה ראש העירייה לשרים על החלטה מצילת חיים עבור כל אזרחי מדינת ישראל.

כיום משודרג כביש הערבה עד צומת קטורה, אורך של כ – 60 ק”מ. במקטע זה הכביש הינו דו מסלולי דו נתיבי, ומאז שודרג לא אירעו בו תאונות, דבר שמוכיח מעל לכל ספק את הנחיצות בשדרוג הכביש לכל אורכו. על רקע ריבוי התאונות הקטלניות בכביש והעומסים שנוצרו בו מאז סגירת שדה דב, שב ראש העירייה ודרש לקדם מהר ככל הניתן את שדרוג הכביש לכל אורכו כדי להבטיח את זכויות היסוד של תושבי אילת והסביבה לחיות חיים בטוחים ובריאים. החלטה זו על שדרוג כביש הערבה לכל אורכו לצד אישור המשך תכנון הרכבת, ינגישו את העיר אילת בצורה בטוחה לתושבי העיר ולכל אזרחי מדינת ישראל.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן