news08.net/ads.txt

אחרי ההצלחה במיזם החדשני ״הירושה הגדולה״ – בבית הספר שפרינצק מוציאים לפועל מיזם חדש ללימוד התנ״ך: אתגר התנ״ך העולמי

בית ספר שפרינצק ברחובות ובראשו המנהלת אוסנת אור שי, מהווה אדמה פוריה למיזמים פורצי דרך (“חללית המחקר שפרינצק”, “הירושה הגדולה”, “מלך הצורות” ועוד מיזמים רבים), בית הספר החליט לצאת השנה לאתגר לימוד חוויתי ומיוחד של מקצוע התנ״ך והפעם גם אינטרקטיבי.

בעקבות ההצלחה במיזם “הירושה הגדולה” (בו למדו התלמידים הסטוריה )שזכה לשבחים משר החינוך וועדת החינוך של הכנסת, המשיך בית הספר להרחיב את פעילות הלמידה החווייתית ופיתח בתמיכתה של מפמרית תנ”ך ענת צידון, את “אתגר התנ”ך העולמי”, שמסכם את ספר יהושוע לכיתות ה’.

ראש העיר, רחמים מלול: “הילדים של היום מתוחכמים יותר ודיגיטליים מאוד. כדי לגרום להם ללמוד את החומר באהבה – יש לחשוב מחוץ לקופסא. כל הכבוד לביה״ס שפרינצק על היוזמה- מרחובות תצא תורה״. מ”מ מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: ״מדובר בדרך למידה חדשנית של שיתוף התלמידים תוך שימוש באופני לימוד הקרובים לליבם- כדי להעביר את החומר. אנו מעודדים יוזמות כאלו וקוראים לבתי ספר אחרים לעשות כן״

מנהלת בית הספר, אוסנת אור שי: “בית ספר שפרינצק גאה להיות בין בתי הספר המובילים חדשנות בלמידה, ומהווה חלוץ בהנגשת מקצוע התנ”ך בדרך חווייתית חדשנית ומהנה. כיף גדול לראות את הניצוץ בעיניים של התלמידים ואת ההתלהבות והשמחה שלהם להשתתף במשימות המאתגרות”.

רעות גל, מורה לתנ”ך בשפרינצק – ממובילות המיזם: “מיזם “אתגר התנ”ך העולמי” מעורר סקרנות וחדוות למידה ונוגע בכל תלמיד ותלמידה”

צחי כהן, הורה לילדים בבית ספר שפרינצק והיזם של “אתגר התנ”ך העולמי”: “המטרה היא לעורר בתלמידים את הרצון ללמוד בכיף. האתגר בנוי מלימוד מאגר הידע הנדרש מתוכנית הלימודים , מחזק את קשרי הערבות ההדדית ועבודת הצוות המהווים את יסודות החינוך, וכל זה בהנאה רבה, בעזרתה של מנהלת שפרינצק אוסנת אור שי ושל המחנכת רעות גל, ובתמיכת עיריית רחובות על-מנת להוביל מיזם שיוכל לסייע לצוות המחנכים לחבר את הדור הצעיר ללימודי התנ”ך”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן