news08.net/ads.txt

אחרי ההתרסקות של תקוה חדשה | מאיר יצחק הלוי: “זוהי איננה התוצאה לה ציפינו”

ראש עירית אילת ומספר 9 ברשימת “תקוה חדשה” שבהובלת גדעון סער לכנסת לא ציפה בוודאי לכזו תבוסה. הסיעה קיבלה 6 מנדטים, וההלם ששרר היה גדול. “זוהי איננה התוצאה לה ציפינו כשיצאנו למסע החשוב להחלפת השלטון הנוכחי אך עלינו לקבל את רצון הבוחר, להפיק את הלקחים ולהמשיך בנחישות את הפעילות הציבורית למען אזרחי המדינה”, ציין יצחק הלוי ברשומה שפרסם.


“אני מבקש להודות למאות הפעילים, התומכים ואנשי המטה בהובלת ברוך קבלו שהתגייסו, יחד איתי, למטרה החשובה. מחר כולנו ממשיכים את העשייה למען תושבי אילת וחוזרים להיות משפחה אילתית חמה ואוהבת”, הוסיף.

כפי שפרסמנו הבוקר בחדשות 08, באילת לא היו לגדעון סער, מאיר יצחק הלוי ושות’ לסיעה מצביעים רבים. הליכוד גרף 42.29% מהקולות, יש עתיד 13.5% מהקולות ואילו תקוה חדשה – במקום השלישי עם 7.51% מהקולות – רק 1,568 איש הצביעו לסער ומאיר יצחק הלוי.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן