פתיחה טובה למדליסטית הארד האולימפית מטוקיו וחבריה לנבחרת הטאקוונדו בקמפיין האולימפי החדש לאולימפיאדת פאריס 2024. אבישג סמברג, נמרוד קרביצקי ורבקה באייך זכו הערב (ראשון) במדליות בתחרות מסבב גביע העולם במונטנגרו.

סמברג בת ה-20 רשמה הופעה נהדרת בתחרות הראשונה בה היא הופיעה אחרי אולימפיאדת טוקיו. בתחילה ניצחה 3:19 מתחרה מרומניה ועלתה לרבע גמר. לאחר מכן הביסה 2:18 יריבה מגרמניה, כך שהמשיכה לחצי הגמר, ושם ניצחה 6:11 גרמנייה נוספת. בגמר, סמברג ניצחה 7:15 יריבה מספרד וזכתה במדליית הזהב בקטגורית משקל של עד 53 ק”ג.
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









