news08.net/ads.txt

אחרי המחאה – עמי פיינשטיין מתנצל: “בהשוואה לכדורגל העולמי אני יוהאן קרויף… מלול אריברדרצי, צ׳או צ׳או במבינו, מבקש סליחה אם נפגעת”

אי אפשר לדעת האם להאמין לעמי פיינשטיין או לא – אבל דבר אחד בטוח: הוא כנראה מבין שהטררם שעשה באמצעות כלי התקשורת, העמיד אותו במקום שלילי ביותר כלפי רוב הציבור. פיינשטיין שהיה יכול להזיז הרים בעברו, משתמש כיום בכסף בכדי לגייס אנשים – כך הוא אגב, אמר: כסף קונה הכל.

ובכן, לעניין כותרת הכתבה: פיינשטיין מתנצל בפני מלול. האם להאמין לו? ימים יגידו. בינתיים הוא מתנצל ובמקביל מנסה לגייס מקורבים למלול בכדי שראש העיר ייפגש עימו לשיחה. ברשומה ארוכה שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו, ציין פיינשטיין: “אתמול הייתה הפגנה אחרונה שלי בעיר רחובות. את העסקים שלי סיימתי ברחובות עם כולם. כמו בסרט הסנדק – בלילה אחד חיסלתי את כולם (ולמעוכבי הבנה הכוונה לא לרצח – אני מתעב אלימות. בשכל ניצחתי את כולם. לא לאלימות זו הסיסמא שלי).

“אני עוזב את העיר ועובר למישור הארצי. אני מסתער על הכנסת ומצפה לתמיכתכם”, כתב פינשטיין לאלפי חבריו בפייסבוק. “היום פורסם ברשומות כי הקמתי את תנועת אדום לבן, הבלתי משוחדים. מאחוריי יעמדו 10 אנשים הכי חזקים במדינה שהממסד לא הצליח לשבור אותם (צפו להפתעות). כן, אנחנו הבלתי משוחדים נזעזע את המדינה. לא יקשיבו לנו – בום. לא ישמעו לנו – בום בום. נשנה חוקים עד שהמדינה תעבוד איך שאנחנו רוצים.

“היי חבר’ה ביבי, גנץ, לפיד – עמי פינשטיין עולה לזירה. עברתי גיל נוער, אני עולה לבוגרים, בעצם עולה לנבחרת ישראל, אני ברקוביץ’, מס’ 8  ובהשוואה לכדורגל העולמי אני יוהאן קרויף – הכל יעבור דרכי. מלול אריברדרצי, צ׳או צ׳או במבינו אין לי נגדך מרגע זה כלום באופן אישי. אני מבקש סליחה  אם נפגעת, מאחל לך הרבה בריאות ואושר בישורת האחרונה של חייך. כלכל את צעדיך נכון, אל תשמע לסובבים אותך הכי קרובים אליך, עברתי את זה גם, הם נגועים באינטרסים. עשה חושבים. בתור ידידך לשעבר אני מוכן לייעץ לך ב-4 עיניים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן