רגע יוצא דופן נרשם אמש בנתיבות במהלך ההילולה ה־32 לזכרו של הרב שלום איפרגן זצ"ל, כאשר הרב ברוך אבוחצירא, המוכר בכינויו "הבבא ברוך", הגיע להשתתף באירוע שנערך על ידי משפחת איפרגן.
נוכחותו של הבבא ברוך עוררה סקרנות רבה בקרב מאות המשתתפים שהגיעו להילולה, כאשר רבים בקהילה המקומית ראו במהלך אירוע חריג ויוצא דופן על רקע מה שנתפס במשך שנים כמתיחות ויריבות ארוכת שנים בין שני הבתים הרוחניים המשפיעים בעיר.
ההילולה התקיימה לזכרו של הרב שלום איפרגן זצ"ל, אביו של הרב יעקב ישראל איפרגן, המוכר בכינויו "הרנטגן", ונחשבת לאחד האירועים המרכזיים המתקיימים מדי שנה בנתיבות.
לצד תלמידים, חסידים ותושבים רבים שהגיעו לחלוק כבוד לרב המנוח, משך האירוע גם שורה ארוכה של אישי ציבור ובכירים מהמערכת הפוליטית.
בין המשתתפים באירוע היו השרים עמיחי שיקלי ויצחק וסרלאוף, חברת הכנסת קטי שטרית, חבר הכנסת בועז ביסמוט, סגן השר אלמוג כהן, סגן יו"ר הכנסת אליהו רביבו וכן ראשי רשויות מהדרום ובהם ראש עיריית דימונה בני ביטון, ראש עיריית אשקלון תומר גלאם וראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידן.
במהלך הערב התמקדו מרבית השיחות דווקא בנוכחותו של הבבא ברוך, שהגיעה על רקע ההיסטוריה הארוכה והמורכבת בין החצרות. בקרב הנוכחים נרשמה התעניינות רבה, ורבים תהו האם מדובר במחווה חד־פעמית או בסימן לשינוי ביחסים בין הצדדים.
למרות שלא נמסרה הודעה רשמית בנושא, עצם השתתפותו של הרב באירוע נתפסה בעיני רבים כרגע בעל משמעות סמלית עבור תושבי נתיבות והקהילה הדתית בעיר.
◼️ חדשות נתיבות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









