news08.net/ads.txt

אחרי סינון מאות מועמדים: איל פרנקל מונה למנכ”ל החברה העירונית

דירקטוריון החברה העירונית רחובות לתרבות, נופש וספורט החליט הערב (ראשון) כי איל פרנקל ימונה למנכ”ל החברה העירונית לתרבות, נופש וספורט, במקומו של איציק עובדיה שפרש מהתפקיד לטובת משרה בכירה במכבי חיפה.

פרנקל בן ה-57 , מכהן כמנכ”ל חברת מוסדות חינוך, תרבות ושיקום שכונות בתל אביב ולפני כן ניהל את חברות קרן החינוך לישראל בסוכנות היהודית. המינוי כפוף לאישור משרד הפנים.

ראש העיר, רחמים מלול, המכהן גם כיו”ר דירקטוריון החברה העירונית, בירך על המינוי ואמר כי “איל פרנקל מביא עימו ניסיון עשיר בניהול במגזר הציבורי, והיכרות עם עולם התרבות, החינוך והספורט. אנו מאחלים לו הצלחה גדולה במילוי תפקידו. החברה העירונית היא הגורם המשמעותי ביותר בחיי התרבות והפנאי בעיר, וכולנו מגויסים לסייע לו ככל שניתן”.

לאחר סינון מאות מועמדים, נותרו שלושה שמות שהובאו בפני הדירקטוריון. אחד מהם הודיע בימים האחרונים על הסרת מועמדותו, ונותרו שניים שהופיעו לפני זמן קצר בפני הדירקטוריון. בהצבעה שנערכה הוחלט פה אחד כי מנכ״ל החברה יהיה פרנקל, בוגר תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב.

(צילום מתוך עמוד הפייסבוק מוסדות חינוך ותרבות בתל אביב יפו)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן