news08.net/ads.txt

אחרי רמי מדהלה, גם איציק ברכה, סגן מנהל אגף חזות העיר אומת כחולה קורונה; סגן ראש העיר יניב מרקוביץ’ שנכנס לבידוד: “בסוף זה הגיע גם אליי”

לאחר שיו”ר ועד העובדים ומנהל אגף השכונות רמי מדהלה, אומת כנשא קורונה, היום (שלישי) נודע כי גם איציק ברכה, סגן מנהל אגף חזות העיר אובחן כחולה קורונה ולפיכך עורכים באגף משאבי האנוש ואגף הביטחון והחירום תחקיר אפידמיולוגי נמרץ במקביל לתחקיר משרד הבריאות, בקרב העובדים שבאו במגע עם השניים – כדי לעצור את שרשרת ההדבקות ולקצר את זמן התחקיר ולהביא לכל שכל מי שחייב להיבדק או להיכנס לבידוד יעשה כן בהקדם האפשרי.

דורון מילברג, מנכ״ל עיריית רחובות, נכנס לבידוד החל מאתמול וכן עובדים נוספים. עם הידיעה כי גם ברכה נושא את הנגיף, הודיע סגן ראש העיר עו״ד יניב מרקוביץ מיוזמתו כי כיוון שבא עימו במגע בשבוע שעבר הוא ייכנס לבידוד מיידית. מרקוביץ’ פרסם רשומה בדף הפייסבוק ובה כתב: “בסוף זה הגיע גם אליי. לצערי נאלצתי להיכנס לבידוד עד ליום רביעי הבא עקב חשיפה לחולה קורונה מאומת. במקביל אעבור בדיקת קורונה בכדי לוודא שלא נדבקתי. חברות וחברים יקרים, שמרו על עצמכם, שמרו על ההנחיות והכללים. מבטיח לעדכן בכל התפתחות ובמקביל אמשיך לעבוד כאן מהבית. העיקר הבריאות”.

יצוין כי בכל מקרה עיריית רחובות עובדת מזה כשבועיים במצבת כוח אדם ״רזה״ בהיקף של כ-30% בלבד, בהתאם להנחיות הממשלה, ולכן סיכוי ההדבקה נמוך יותר מאשר אם היה מדובר בימי שגרה רגילים. ראש העיר, רחמים מלול: ״מייד עם גילוי החולה הראשון אתמול, אנו פועלים בהתאם‏ לכל ההנחיות ואף מחמירים בביצוע תחקיר מיידי מטעמנו, על מנת לעצור ולנתק את שרשרת ההדבקות. אני מאחל בריאות איתנה לרמי ולחולה הנוסף״.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן