news08.net/ads.txt

אחרי שבעה מפגשים עם תושבי מילצ’ן – תוכנית ההתחדשות העירונית תוגש לוותמ”ל

עיריית רחובות והרשות להתחדשות עירונית מובילות את קידום ההתחדשות העירונית בשכונת מילצ’ן (תמ”ל 2044) במסגרת מסלול רשויות

עיריית רחובות והרשות להתחדשות עירונית מובילות במרץ את התוכנית להתחדשות עירונית בשכונת מילצ’ן, בשיתוף תושבות ותושבי השכונה – בחודש האחרון.

העירייה והרשות קיימו בשבועיים האחרונים סדרה של 7 מפגשי שיתוף ציבור עם כלל הנציגויות בשכונת מילצ’ן ולאחר מכן עם כלל בעלי הדירות, לפי חלוקה למתחמים, כדי להציג לתושבים את התוכנית בטרם גיבושה הסופי להפקדה בותמ”ל- הועדה הארצית לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים לדיור.

למפגשים המשותפים הגיעו 200 בעלי דירות מתוכם 31 נציגים וראו את השכונה החדשה שתוכננה עבורם וגם את התוכנית בכל אחד משבעת המתחמים. במסגרת המפגשים התושבים הכירו את כל הגורמים המקצועיים הפועלים לטובת קידום התכנית, שאלו שאלות וקיבלו תשובות על סוגיות שונות בנושא התחדשות העירונית בשכונה.

במתחם מילצ’ן קיימות היום כ- 475 יח”ד במבני שיכון ישנים, ועל פי התכנון ההתחדשות העירונית שמובילות העירייה והרשות להתחדשות עירונית באמצעות משרד חן אדריכלים, ייבנו במקומן כ- 1,700 יחידות חדשות בעירוב שימושים עם בניה מרקמית לצד בניינים. במסגרת ההתחדשות ייבנו מבני ציבור חדשים רבים וכמובן גם שטחים ציבוריים פתוחים שיתנו מענה לתושבי השכונה ולמתחמים סמוכים.

מתחם מילצ’ן המחודש ייהנה מנגישות תחבורתית גבוהה לאור מיקומו על ציר הרצל בו יעבור בעתיד פרויקט מהיר לעיר וגם גובל לתחנת מטרו 1M – “תחנת הקיבוצים”.

העירייה פועלת באמצעות הל”ר-החברה לפיתוח רחובות וחברת 360 מינהל להתחדשות עירונית (מבית גרין גרופ) כמנהלת מקצועית מטעמה. העירייה והרשות להתחדשות עירונית צפויות להגיש את התכנית לותמ”ל (הועדה ארצית לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים לדיור) בחודש הקרוב. העירייה עושה זאת באופן שיאפשר ליזמים להגיש בקשות להיתרים הראשונים, תוך 6 חודשים מיום אישור התכנית, אשר צפויה להיות מאושרת עוד השנה.

ראש העיר, רחמים מלול: “ההתחדשות בשכונת מילצ’ן קורמת עור וגידים, ועם ההתחדשות העירונית הגדולה בקרית משה, היא מצטרפת לתכניות ההתחדשת העירונית שלנו בשכונות ותיקות נוספות כמו שעריים, אושיות, מרמורק ודרך האצ”ל. אנו פועלים יחד עם התושבים כדי לקדם את תכנית ההתחדשות בשכונה שלהם, תוך שקיפות מלאה. ההתחדשות העירונית בשכונה תוביל שיפור משמעותי באיכות החיים של התושבים ואנו עושים מאמצים רבים כדי לקדם אותה מהר ככל הניתן”.

חבר המועצה ומחזיק תיק ההתחדשות העירונית, גיא צור: “אנו פועלים בשיתוף פעולה עם כל הגורמים המקצועיים כדי לקדם באופן איכותי ומהיר את ההתחדשות העירונית בשכונה, זאת תוך קשר רציף עם התושבים והתחשבות בצרכים ורצונות שלהם. לאורך כל התהליך דאגנו להתייחס להערות של התושבים וכמובן גם להטמיע אותן בתכנון ואף ביישום של התכנית החשובה הזו שתוביל את השכונה אל העתיד”.

מהנדסת העיר, דלית הראל: “בהתאם לחזון ראש העיר, תכנית נוספת של התחדשות עירונית לשיפור איכות החיים של התושבים נעה קדימה. התכנון משובח ומייצר איכויות אדריכליות, מרחבים ירוקים מתוך ראייה תכנונית רחבה ומענים ציבוריים בתחומי החינוך, הרווחה התרבות והפנאי”.

צילום: דוברות עיריית רחובות | ארכיון חדשות 08 | רמי זרנגר

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן