news08.net/ads.txt

אחרי שנאלצו לצאת לפגרה בשל הקורונה, בני 50+ מוזמנים לשוב לריקודים סלונים ולטינים בנס ציונה

רשת אקסקלוסיב לריקודים סלוניים ולטינים מחדשת פעילות בנס ציונה ומזמינה את בני ה50+ לשוב ולרקוד, זאת לאחר שנאלצו לצאת לפגרה בשל הקורונה. כידוע, מרבית המתאמנים השתייכו לקבוצת סיכון ונאלצו להיעדר, אך כעת לאחר שרבים משכבת גיל זו כבר מחוסנים אפשר לחזור לכבוש את רחבת הריקודים.

הפעילות בכפוף לתו הסגול – לפיכך, מתאמנים ותיקים וחדשים מוזמנים לחזור לפעילות פנאי מהנה. לרגל יום העצמאות יתקיים אירוע מיוחד ביום שישי 16.4 בערב: הופעות של תלמידי הרשת וגם לימוד של ריקוד חדש. איפה? בסטודיו “נדיר” בבית האדום רחוב בן גוריון 4 נס ציונה. אפשר להגיע להתרשם בתיאום מראש עם מנהלת הרשת, הרקדנית והכוריאוגרפית מריה פיגובסקי.

לדברי מריה, “הייחודיות של רשת אקסקלוסיב היא בפעילות הפנאי שהיא מספקת לתלמידיה בנוסף לאימוני הריקוד. תלמידי הרשת  יוצאים יחד לנופשים וסמינרים, מרינה רואה ערך ביצירת מסגרת חברתית של בילוי משותף לזוגות ולבודדים שהריקוד הוא המכנה המשותף שלהם. הנופשים משלבים טיולים, מסיבות ריקודים, אוכל טוב והרצאות, בשל אילוצי הקורונה בתקופה האחרונה הטיולים התקיימו רק בארץ אך צפויים בהמשך טיולים משותפים גם לחו”ל”.

עוד מסרה כי “חוגי הריקוד מותאמים למבוגרים ובעיקר לאלו שמגדירים עצמם כ”בעלי רגליים שמאליות”, הריקודים מתאימים לבעלי בעיות רפואיות, הם תורמים לשיפור המצב הבריאותי והנפשי, ולביטחון העצמי. גם מי שאין לו בן/בת זוג יכול להגיע לחוגי סולו. לטובת אלו שמעוניינים ומתמידים באימונים הוקמה להקה שמופיעה בפני קהל במגוון הזדמנויות. הריקוד עוזר למוטיריקה מחזק את הזיכרון ותורם למצב הרוח, החוגים ופעילות הפנאי שהפכה להיות חלק אינטגרלי מהחוויה מאפשרת יצירת קשרים חברתיים חדשים. דווקא בגילאי 50+ הילדים כבר גדולים ולפעמים כבר יש נכדים, זה הזמן להנות”.

ניתן ליצור קשר עם מריה בטל’ 050-3025568 או באתר – בלחיצה כאן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן