news08.net/ads.txt

אחרי שנים של מימונה בהשתתפות אלפים: חני וזהר בלום יציינו את המסורת עם השכנים מרחוב פרשני

אחרי 15 שנה זהר בלום מקיים הערב (רביעי) את המימונה בחוג ביתי מצומצם ומחלק מופלטות וריבות לשכנים. בעקבות המצב, בצל הקורונה, והאיסורים להתקהלויות, מרגישים חני וזהר צורך לחגוג את החגיגה המסורתית, גם אם מדובר “רק” בחברים מרחוב פרשני.

בדיוק לפני שנה חגגה משפחת בלום מימונה גדולה, כמיטב המסורת, בחצר הבית. לשם כך, השכנים הזיזו את המכוניות, והעניקו לו את המנדט להרים הפקה מרוקאית אסלית. המימונה שקיימו משפחת בלום הביאה אלפים אל המקום והייתה מיוחדת במינה, גם משום שזהר בעצמו  היה שרוי עדיין באבל לאחר שאימו פנינה נפטרה כחצי שנה קודם – שהייתה זו צוואתה.

אגב, אם אתם שומעים את הצלילים המרוקאים המוכרים ברחבי העיר, זוהי המימונה בחסות עיריית רחובות בדמות אוהל ממונע עם הפייטן בן עשור הסובב ברחבי העיר. מעיריית רחובות מבקשים מהתושבים ליהנות מההווי אך להישאר בבתיהם. שיהיה חג שמח!

מימונה ברחובות, בצל הקורונה: אוהל ממונע עם הפייטן בן עשור סובב ברחבי העיר על מנת להביא את רוח המימונה עד לבתי התושבים. מעיריית רחובות מבקשים מהתושבים ליהנות מההווי אך להישאר בבתיהם. שיהיה חג שמח!

Posted by ‎רחובות היום – אתר החדשות של העיר רחובות‎ on Wednesday, April 15, 2020

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן