אחרי 20 שנה הודיע אמיר ירון כי לא יתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר

unnamed (2)

חבר מועצת העיר, אמיר ירון, מחזיק תיק התחדשות עירונית, הודיע הערב כי לא יתמודד בבחירות הקרובות למועצת העיר.

“אחרי 20 שנה וארבע קדנציות בעירייה החלטתי שלא להתמודד ברשימה לבחירות הקרובות”, אמר אמיר ירון. “אני רוצה להודות לחבריי במפלגה על שנים של עשייה ציבורית משותפת כנציג של מפלגת העבודה במועצת העיר ומתוך אמונה שלמה שזו הדרך הנכונה לתרום לציבור. אני מסיים את כהונתי בעירייה בגאווה גדולה ובסיפוק רב על שורה ארוכה של הישגים ציבוריים אשר קידמתי במהלך השנים”.

אמיר פעיל בולט במפלגה מזה 20 שנה, ומילא את כל תפקידיו הציבוריים בהתנדבות מלאה. במהלך כהונתו הציבורית הוא פעל בשיתוף פעולה עם ארבעה ראשי ערים ומילא שורה של תפקידים משמעותיים, ביניהם כיו”ר קואליציה והיה אמון על מגוון תחומי שירות לציבור, ביניהם רווחה, ספורט, חינוך בלתי פורמאלי ברשת חוויות והתחדשות עירונית. “את הניסיון הרב שצברתי – אעמיד לרשות הסיעה”, אמר ירון.

יו”ר הסיעה, יניב מרקוביץ’, מסר בעקבות הודעתו של ירון כי: “אמיר ירון ימשיך להיות מהצוות המוביל את הסניף ולהיות מעורב בהנהגת המפלגה והרשימה למועצת העיר. אני רוצה להודות לחברי אמיר ירון על שיתוף הפעולה לאורך השנים ותרומתו הרבה לפיתוחה ושגשוגה של העיר רחובות. אני סמוך ובטוח שגם בקדנציה הבאה אמיר ימשיך לפעול ללא ליאות לרווחתם של תושבי העיר רחובות.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן