news08.net/ads.txt

אחרי 3 שנים, מרוץ הלילה של עירית רחובות והחברה העירונית חוזר – בחסות רשת יוחננוף

לאחר הפסקה של שלוש שנים מרוץ הלילה של רחובות חוזר ובגדול. זה יקרה ב-7 באוקטובר, בשעה 20:30. המרוץ יכלול 3 מקצים תחרותיים ומקצה עממי וצפויים להשתתף בו אלפי רצים, כולל משתתפים עם צרכים מיוחדים. ההשתתפות במרוץ כרוכה בהרשמה מראש ותשלום.

קישור להרשמה: https://bit.ly/2WCGcJV

כאמור, השנה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות העדכניות, הוחלט להשיב עטרה ליושנה ולהפיח חיים מחדש במרוץ הלילה הוותיק. המרוץ השנה מתקיים בחסות רשת יוחננוף, המפעילה 34 סניפים בפריסה ארצית ממטה החברה היושב ברחוב מוטי קינד בעיר. בנוסף החברה מחזיקה חמישה סניפים ברחובות ומקדמת פעילות חברתית למען הקהילה בשיתוף גורמים ועמותות בעיר.

רחמים מלול, ראש העיר רחובות: “הספורט חשוב לנו בעיר, בפרט לאור העובדה שרבים מתושבי העיר מקפידים על אורח חיים בריא. אחד מיעדינו המרכזיים ברחובות הוא לתמוך ולאפשר קיום אורח חיים בריא ופעילויות ספורט בעיר, הן באמצעות תשתיות מתאימות והן באמצעות אירועי ספורט. אני קורא לכלל התושבים, בואו לקחת חלק באירוע מהנה באוויר הפתוח והכי חשוב – בריא”.

במסגרת המרוץ, שיתקיים בליל חמישי, 7.10, יוזנקו שלושה מקצים תחרותיים של 10 ק”מ, 5 ק”מ ו-2 ק”מ לצד מקצה עממי של 800 מטרים, בו ייקחו חלק גם משתתפים עם צרכים מיוחדים. בשעה 19:30, יתכנסו המשתתפים בפארק המייסדים, ובשעה 20:30 יוזנקו כל המקצים, ויחלו במרוץ שילווה באטרקציות אור ייחודיות, והופעות מוזיקליות מרנינות בחסות הקונסרבטוריון העירוני.

בסיום יתכנסו התושבים והרצים ברחבת הבמה בפארק המייסדים ושם ייהנו מהופעה של הזמרת דנה לפידות. לאחריה, יתקיים טקס חלוקת פרסים חגיגי למנצחים במרוץ, במעמד ראש העיר, רחמים מלול ומנכ”ל רשת יוחננוף, איתן יוחננוף.

קישור להרשמה: https://bit.ly/2WCGcJV

איתן יוחננוף, מנכ”ל רשת “יוחננוף“: “רחובות היא הבית של יוחננוף ולכן אנחנו שמחים לקחת חלק במרוץ למען תושבי העיר והאזור. המרוץ מתחבר לערכי החברה הדוגלת באורח חיים בריא. מעבר למרוץ הלילה, יוחננוף הקימה קבוצות ריצה ברחבי הארץ ואנו מפעילים אותן באופן שוטף על ידי מאמן מקצועי מטעמנו – באימונים, תחרויות וגם במרוץ הלילה הקרוב”.

רועי שרעבי

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: “אני שמח שאירוע ספורטיבי מרכזי וחשוב זה מתקיים לאחר הפסקה ארוכה. הבטחנו להחזיר עטרה ליושנה בתחום הספורט – ואנו מקיימים. השנה, אנחנו מחזירים את המרוץ לעיר כחלק משלל פעילויות ספורט מרובות שהפקנו ונמשיך להפיק לרווחת כל תושבת ותושב”.

אייל פרנקל, מנכ”ל החברה העירונית: “שנת הקורונה וההגבלות שהגיעו עמה, פתחו בפני אנשים רבים את השער לעיסוק בספורט כתחביב בריא ומשחרר. החברה העירונית גאה להפיק את מרוץ הלילה, אשר יהווה את המשכיותה של מסורת ספורטיבית בעיר ויחבר תושבים נוספים לטרנד הריצה אשר צובר תאוצה בשנים האחרונות. בואו לרוץ איתנו!”

קישור להרשמה: https://bit.ly/2WCGcJV

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן