אחרי יותר משלושה עשורים של עשייה חינוכית, ליווי תלמידים והובלת תהליכים משמעותיים במערכת החינוך, זכתה אורית יוסף, סגנית מנהל בית הספר אלון בגבעת שמואל, באות מצטיינת מחוז מרכז של משרד החינוך.
הפרס הוענק ליוסף כהוקרה על תרומתה ארוכת השנים לקידום תלמידים, פיתוח יוזמות חינוכיות חדשניות והובלת תהליכים משמעותיים בבית הספר ובקהילה החינוכית.
יוסף, המלווה את קהילת בית הספר אלון כבר 33 שנים, נחשבת לאחת מדמויות החינוך הוותיקות והמוערכות בעיר. לאורך השנים הייתה שותפה לעיצוב דרכם של אלפי תלמידים, לקידום תוכניות חינוכיות ולהטמעת תפיסות חדשניות המשלבות מצוינות לימודית לצד ערכים, אחריות אישית וקהילתיות.
בנימוקי הבחירה ציינו במשרד החינוך כי יוסף מהווה מקור השראה ודוגמה אישית עבור תלמידים ואנשי צוות כאחד. עוד הודגשו יכולתה להוביל יוזמות פורצות דרך, מחויבותה הבלתי מתפשרת לתלמידים ולמערכת החינוך והעשייה הערכית המתמשכת שלה לאורך השנים.
מנהל בית הספר אלון, נועם אהרוני, בירך על הזכייה ואמר: "אורית היא אשת חינוך מהשורה הראשונה. לאורך השנים היא מובילה, יוזמת, מלווה ומעניקה לכל תלמיד ותלמידה תחושת מסוגלות ואמונה. הזכייה באות מצטיינת המחוז היא הכרה ראויה בעשייה יוצאת הדופן שלה ובתרומתה רבת השנים לבית הספר ולקהילה."
גם ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, הצטרף לברכות ואמר: "הזכייה של אורית היא גאווה גדולה לעיר כולה ומשקפת את המצוינות החינוכית שמאפיינת את מערכת החינוך בגבעת שמואל. במשך 33 שנים אורית פועלת במסירות, במקצועיות ובאהבה למען תלמידי העיר ומהווה דוגמה למנהיגות חינוכית ערכית ומשפיעה."
בעירייה ציינו כי הזכייה מצטרפת לשורה של הישגים והוקרות להם זכתה מערכת החינוך העירונית בשנים האחרונות, ובהם גם פרס החינוך הארצי, וממחישה פעם נוספת את איכות אנשי החינוך הפועלים בעיר.
◼️ חדשות גבעת שמואל בווטסאפ לחצו כאן
◼️ חדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.









