news08.net/ads.txt

אחרי 36 שנה, עברתי לעיר המדע / הטור של ליזה ללוצשווילי (גליון 04, כל רחובות)

ליזה

כעת חצות. רגע לפני שהעיתון יורד לדפוס, נשימות אחרונות, שהכול יהיה מדויק, שההגהה הלשונית תתבצע כיאות והפרסומים יהיו נכונים לציבור הרחובותי. אתם, רבותיי, החשובים ביותר ובפתח דבריי אני מבקשת להודות לכל המתקשרים, המסמסים, האנשים הנפלאים, שמעודי לא פגשתי ומעולם לא שמעתי, עד השבוע. העיתון צבר בשלושה שבועות בלבד הד גדול ויצר באזז תקשורתי שלי באופן אישי היה ברור, שיהיה קשה להתעלם ממנו. אני מודה לכם, קהל קוראיי, על המילים החמות, על הטלפונים היזומים, על המיילים שאתם שולחים, על הרצון לקחת חלק בתהליך היצירה. הארותכם והערותכם אינם נלקחים כלל כמובן מאליהם והם זוכים להתייחסות רבה מצידי.

רבים לא יודעים, אך לאחרונה, לאחר 36 שנה – עזבתי את עיר הנמל, אשדוד אהובתי, את הים הכחול היפהפה עם סימפוניית האל ועברתי לכאן, לעיר המדע. אומרים שהדבר החשוב ביותר להצלחה הוא הרצון. כשיש לאדם כח רצון להשיג את מטרתו הוא יגיע אליו. כולנו מחפשים ישועות, אם נאמין, נבטח, נעשה פעולות שיובילו לישועות – הן תגענה. כדי להפעיל מכשיר מסוים צריך ללחוץ על הכפתור הנכון, בלי המאמץ הקטן הזה המכשיר לא יפעל. בלי ללחוץ על הכפתור הנכון, בלי להתאמץ, בלי לבקש, בלי כוח רצון להצלחה – הישועה תישאר בשמיים. שמעתי בעבר הרצאה שהמסר בה היה “אם רצונך להתקדם, אך יש מכשולים בדרך, אם רצונך לצאת מחטא המכשיל אותך יום יום, אם רצונך לקיים מצוה בשלמות אך מונעים רבים סביבך, עדיין כבר עשית חצי דרך, יש לך רצון!” והיה לי רצון עז לפתח כאן, דווקא בעיר רחובות, שמתפתחת נפלא ומונה כ-150 אלף תושבים, את ענף התקשורת.

זה התחיל באתר החדשות שפתחתי לפני 11 חודשים וחצי – www.rehovothayom.co.il – רחובות היום, שנחל הצלחה מעבר לכל הציפיות והתחזיות עם למעלה מ-200 אלף גולשים שונים שכבר ביקרו באתר, זה ממשיך במקומון הפרוצס האיכותי שאתם אוחזים מידי שבוע ובשבוע הבא אשיק אתר החדשות למגזר החרדי-דתי עם תכנים המותאמים לקהילה המופלאה הזו.

העיר רחובות זקוקה לפלטפורמות תקשורת נכונות עבורה ואני שמחה להיות זו שמספקת זאת במספר זרועות, לנוחיות הכלל. בסך הכול, זה הרי די ברור שעם כוח רצון להצליח – השמיים הם הגבול. במאני טיים, אנשים מצליחים נותנים את הלב והנשמה – גם כשאף אחד לא מסתכל והאמינו לי, יש מאחורי יצירת העיתון הזה הרבה לב ומלא נשמה.

 

שבת שלום ורק בריאות,

ליזה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן