news08.net/ads.txt

איחוד ההצלה בהעירכות מקדימה לקראת יום הכיפורים

 

חובשים בבתי הכנסיות חובשים עם נשק אישי הגעה מהירה על ידי אופנולנסים אמש בוצעה היערכות מקדימה של הנהלת סניף איחוד הצלה ברחובות והסביבה לגבי יום הכיפורים. כמדי שנה, המתנדבים יהיו פזורים בכל רחבי הערים בסביבה, רכובים על גבי אופנולנסים, אופני אמבולנס, רכבים פרטיים ואמבולנסים.

בהערכת המצב אמש הוחלט שמתנדבים יקחו עימם את הציוד הרפואי לבתי הכנסיות בהם ישהו ביום הכיפורים, זאת על מנת לאפשר טיפול ראשוני מהיר לכל נזקק. כמו כן, עיקר ההגעה לטיפול תהא באמצעות אופנועי אמבולנס ואמבולנסים. בנוסף בהתאם למצב הביטחוני מתנדבים בעלי נשק אישי הונחו לשאת אותו עימם גם ביום הכיפורים בהתאם להנחיות משטרת ישראל, אגף המבצעים ואגף ההלכה בארגון איחוד הצלה.

יוני רוטנברג ראש סניף רחובות והסביבה מסר: “כבכל שנה אנו נערכים מראש ליום הכיפורים ודואגים לפריסת מענה מלאה בכל ערי הסביבה, אני מבקש להזכיר לציבור כי יש לאפשר למתנדבים הנעים ברכבי חירום ורכבים פרטיים מעבר וגישה חופשית לטיפול בנפגעים וחולים.”

ישראל פרץ סגן ראש הסניף הוסיף ומסר: “אנו מבקשים להעיר את תשומת ליבם של ההורים לילדים אשר ישהו ברחוב כי ישנה תנועת רכבים בכביש ויש להשגיח על ילדים. כמו כן, זוהי הזדמנות מצוינת להוקיר את מתנדבי איחוד הצלה הפועלים 24/7 365 יום בשנה למען הצלת חיים בערי הסביבה ובכל ארץ ישראל.”

אשר יעקובזון רכז הלכה בסניף רחובות והסביבה הוסיף ומסר: “המתנדבים תודרכו לגבי פעילות ביום הכיפורים על פי מנהגי ההלכה וכיצד עליהם לפעול וזאת על פי הנחיית רבני ואגף ההלכה באיחוד הצלה”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן