news08.net/ads.txt

איחוד הצלה: מלאכי שאער הציל את חייהם של שני גברים בפרק זמן של שבוע וחצי בזכות מכשיר דפיברילטור 

מלאכי שאער – חובש ברשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה ברחובות – טיפל באדם שאיבד את הכרתו, לפני כשבוע וחצי. מלאכי לא איבד עשתונות וביצע את המוטל עליו, נתן שוק ממכשיר הדפיברילטור של איחוד הצלה ומיד לאחר מכן ליבו של ד’ בן ה-32 חזר לפעום.

היום זה קרה שוב כאשר מלאכי נסע להעביר את המכשיר לבדיקה על מנת שיוציאו ממנו פלט שיעזור לרופאים להבין מה קרה ל -ד’ הצעיר. בעת שהגיע למחוז חפצו ודקות בודדות לפני שמסר את המכשיר, התקבלה קריאה על אדם בן 60 מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה.

מלאכי שכבר מתורגל במצבים שכאלו מיד לקח את הציוד הרפואי שברשותו וכן את מכשיר הדפיברילטור שלו ורץ לסייע. הוא הגיע לאדון מיד חיבר לו את מכשיר הדפיברילטור והחל בפעולות החייאה. לאחר 3 שוקים חשמליים ליבו של החולה חזר לפעום והוא החל לנשום בכוחות עצמו ופונה לבית החולים להמשך בדיקות וטיפול.

מלאכי שאער

מסר: “ההתרגשות גדולה, גדולה מאוד! לדעת שהצלת חיים של אדם היא אדירה. ה’ זיכה אותי להציל שני אנשים תוך זמן קצר. אשרינו שזכינו!”

יוני רוטנברג ראש סניף צוות 43 רחובות והסביבה מסר: “וואו, איזה התרגשות. ארגון איחוד הצלה משקיע משאבים אדירים שמקורם בתרומות, בהגדלת מערך המתנדבים בעיר רחובות ובארץ בכלל. אין ספק שהחזון של ארגון איחוד הצלה מתגשם. אני נמשיך לפעול למען תושבי רחובות והסביבה וכבר בתקופה הקרובה יגיעו 10 מכשירי דפיברילטורים נוספים לעיר רחובות והם יחולקו למתנדבים. כאן ההזדמנות לומר תודה גדולה למלאכי על כלל פעילותו למען הצלת חיים בעיר וכמובן להנהלת ארגון איחוד הצלה על השקעת המשאבים בעיר!”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן