news08.net/ads.txt

איחלתם לה מזל טוב? | אביבית בר זוהר חוגגת יום הולדת 38 כמו שלא תיארתם

מספר שמלות, וילה מטורפת, כוכבים רבים ושפע של אוכל – כוכבת הריאליטי והסטורי יודעת לחגוג ימי הולדת בצורה שהכי אופיינית לה, והפעם גם הנגיף לא מנע ממנה לחגוג באירוע מושקע ומטורף.

אמש (ב’) חגגה הכוכבת את יום הולדתה ה-38 וכמצופה ממנה עשתה זאת באירוע מטורף. טוב, בכל זאת, לא באמת חשבתם שהגברת תסתפק באירוע שקט וסולידי. בר זוהר הזמינה את כל המי ומי לוילה מטורפת של תומר כהן חברה הטוב שנידב את ביתו. האורחים נהנו מעמדת בשרים מרהיבה בחסות אלי אטדגי. ממגשי פירות חתוכים וטריים, בלונים שריחפו מהתקרה, עמדת די ג’יי, זרי פרחים ענקיים וים אלכוהול. לפני האירוע דאגה לומר: “תתכוננו הולך להיות לכם ערב בסטורי – הצגה”.  אבל חכו, עוד לא התייחסנו ללוק הבלתי נשכח של כלת השמחה.

מבין הכוכבים שלא הרשו לעצמם לפספס את המאורע והגיעו לאחל מזל טוב – מיכל אמדורסקי, אריק משעלי, זביק דרור, ועשרות מבני משפחתה וחבריה. במהלך כל הערב, אביבית דאגה לעדכן את הצופים שלה בסטורי, מהרגע שנכנסה לוילה, עד לרגע המרגש של הברכות. מי שגנב את ההצגה הוא כוכב שנות השמונים אריק משעלי שסחף את כולם בקטעים מצחיקים.

אביבית לא שכחה להודות לכולם בתמונה מצורפת עם המון בלונים וחיוך ענק.: “אוהבת את כולכם, תודה על הכל”.  ולנו נותר לאחל? בריאות איתנה והמון מזל טוב!.

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן