news08.net/ads.txt

איטליה הגיעה לגן יבנה: תשכחו כל מה שידעתם על פיצה ובואו לתת ביס בפיצה אפס שמונה של שף עמרי לוי

פיצרייה אפס שמונה שנפתחה לאחרונה בקניון פרנדלי בגן יבנה, משנה את כל מה שידעתם על פיצה. היא עשויה מבצק מחמצת שעובר התפחה של 72 שעות ונאפית שלוש פעמים כדי שאתם תנגסו בביס המושלם. ועוד משהו, תשכחו מתוספות רגילות ומשעממות. 

 

 

שף עמרי לוי מגן יבנה אופה מאז שהיה בן 13! את האהבה למטבח ולאפיה הפך למקצוע ועכשיו, אחרי שלמד מספיק, הוא מגיע כדי להכיר לתושבי גן יבנה והסביבה את הפיצה הרומאית האמיתית בפיצה אפס שמונה אותה פתח בקניון פרנדלי. הפיצה של עמרי, נמכרת על פי משקל (אלטליו) כשבכל יום משתנות התוספות השונות על פי העונה והטריות.

מאז נפתחה לפני שבועות ספורים, זוכה פיצה אפס שמונה להצלחה רבה כשההפיצה שכבר צברה לה קהל מעריצים ביישוב היא פיצה קרם סלק עם תוספות של קרם סלק, קונפי שום וגבינה כחולה. כן, הפיצות של עמרי רחוקות מאוד מהפיצות הסטנדרטיות המככבות במקומותינו. “כשפתחנו את המקום, חשבנו להכין פיצות עם תוספות סטנדרטיות אבל אז הבנו שאנשים מחפשים פיצות מיוחדות”. מספר עומרי. פיצה אפס שמונה, מציעה בין היתר פיצה ים תיכונית עם תוספות של בצל סגול, זיתי קלמטה המגיעים היישר מאיטליה, פלפל חריף וגבינת פטה כבשים.

מלבד התוספות הייחודיות, הבצק של הפיצות שונה גם הוא מפיצות אחרות שכן הוא עשוי בצק מחמצת בעבודת יד במקום, התופח באיטיות במשך 72 שעות. “פתחנו את פיצה אפס שמונה כי אני מאמין שלתושבי גן יבנה והסביבה מגיע יותר” אומר עמרי כשהוא מספר בהתלהבות על הבייבי החדש שלו כשברקע הטלפונים לא מפסיקים לצלצל. כרגע, אין עדיין מערך משלוחים והפיצות נמכרות  באיסוף עצמי כשהלקוחות מגיעים לפיצרייה, מתפעלים מהוויטרינה בה מוצגות לראווה מבחר פיצות מיוחדות ובוחרים את הפיצה שלהם הנמכרת על פי משקל כשמעבר לחלון השקוף, עומלים במטבח הפתוח, על הכנת בצקים ופיצות ממש מול עיניהם.

האווירה בפיצה אפס שמונה צעירה וייחודית ולכל מי שמגיע לאחר 21:00 בערב (במידה והבצק לא נגמר), מבטיחים שוטים של עראק ליד הפיצה.

פיצה אפס שמונה קניון פרנדלי טלפון 08-6669838 (כשר)

 

 

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן