אייל גולן, צביקה פיק ואליקו הצטרפו ל״פרי מלודי״ – פרויקט הנדל״ן הייחודי של אלדד פרי המיועד לחובבי המוזיקה

שלושה מאמני המוסיקה הבולטים בישראל – אייל גולן, צביקה פיק ושדרן הרדיו אליקו – הצטרפו לפרויקט הנדל”ן החדש של אלדד פרי: “פרי מלודי״ ויחזיקו דירה בפרויקט. במסגרת הנחת סלב שקיבלו הידוענים לרכישת דירתם בפרויקט, הם מובילים בימים אלו עבור החברה – שנבחרה כאחת מחברות הנדל״ן המובילות במשק על פי דירוג 100 D’uns – קמפיין פרסומי מוסיקלי מקורי.

אייל גולן כנראה לא יעזוב את האימפריה שבנה למשפחתו ולו ברחובות אך הוא בהחלט יכול לסמן וי על דירה יוקרתית בפרויקט המגורים החדש של חברת פרי נדל”ן בעיר השכנה, רמלה. הפרויקט הייחודי עם קונספט מזמין כולל 6 בניינים עם 180 יח״ד, שיכילו חדרי מוזיקה ייעודיים, המאובזרים בכלי נגינה מגוונים לצד מערכות הגברה ואקוסטיקה איכותיות. מדובר בפרויקט ראשון מסוגו בישראל כאשר בשלב הראשון ייצאו לשיווק כ-110 יח״ד במסגרת יזמות וקבוצת רכישה. מחירי דירות 4 חדרים בפרויקט, החל מ־1,190,000 ש”ח בלבד.

תהליך הבניה של פרויקט “פרי מלודי” ילווה על ידי מהנדס אקוסטי. בכל בניין מתכננת חברת פרי נדל״ן בנייה של חדר מוזיקה איכותי, המאובזר בכלי נגינה מגוונים ומערכות הגברה. החדרים תוכננו בקפידה ויכללו קירות אקוסטיים, בדיוק כמו אלה הקיימים בחדרי הקלטות באולפנים של חברות המוזיקה – זאת בכדי לספק חוויית מוזיקה ופנאי מקסימלי ובמקביל לשמור על השגרה בבניין והשקט עם השכנים. למעשה, מדובר בשימוש ייחודי של החדרים המשותפים בבניין, דבר שלא נעשה עד היום. בבניינים רבים החדרים המשותפים משמשים בעיקר כחדרי ג׳ימבורי לילדים או כחדרי כושר. בפרי נדל”ן פיתחו את הרעיון המקורי והייחודי של חדרי מוזיקה ייעודיים בעקבות הפופולריות ההולכת וגדלה של המוזיקה בקרב אוכלוסיות רבות. יצוין עוד כי, המיזם הבלעדי שוכן במיקום מרכזי ברמלה, בסמיכות לתחנת הרכבת וצירי תנועה מרכזיים וכן בסמוך למוסדות ממשלתיים כגון משרד הפנים.

כיום בונה חברת פרי נדל״ן, שבבעלות אלדד פרי, למעלה מ־2,000 יח״ד ברחבי הארץ, כאשר אחד היתרונות הבולטים בה הוא העובדה כי פרי נדל”ן בעצמה הינה הבעלים של חברת הביצוע (חברת סולארא, המחזיקה בסיווג קבלן ״ג5״) ובונה את הפרויקטים שהיא עצמה יוזמת, בין אם בקבוצות רכישה ובין אם ביזמות פרטית. עד כה מסרה החברה יותר מ־500 דירות ללקוחותיה בפרויקטים השונים.

ליאור ברדוגו, מנכ״ל פרי נדל״ן מסר: “בקרב הדיירים שלנו, בפרויקטים השונים, זיהינו צורך אדיר בחדרי פנאי המוקדשים למוזיקה. מדובר בתחביב שאהוב גם על ילדים וגם על מבוגרים – והם משקיעים שעות רבות באימונים. באמצעות חדרי המוזיקה המושקעים הדיירים יכולים, למשל, לשכור מורה פרטי לנגינה לילדים ובכך לחסוך את הלוגיסטיקה הכרוכה בהסעת הילד לחוגים ברחבי העיר. כמו כן בחדר המוזיקה ניתן לנגן ולהתאמן בכל שעה, כך שמדובר בנוחות מקסימלית לנגנים שלא יכולים להתאמן בביתם בלילה או בשעות המנוחה״. לדברי ברדוגו, חדרי המוזיקה יאפשרו לדיירי הבניין אינטראקציה חברתית איכותית שכל כך חסרה בימים אלה, הרחק ממסכי הסלולר, המחשב והטלוויזיה. התוצאה המשמחת היא שהשימוש בחדרי המוזיקה יאפשר לדיירי הבניין גם לפתח תחביב מהנה וגם לבלות זמן איכות עם חברים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן