איים על אישתו: אטוס ולא אתן לך גט

עו”ד לורה מישוק המייצגת את האישה הוציאה כנגדו צו יציאה מהארץ. מכירים את המשפט חיים ומוות ביד הלשון? הבעל הופתע מהמהלך

חיים ומוות ביד הלשון – כך למד י’ (שם בדוי) על בשרו השבוע כאשר איים על אישתו.

י’ עזב את הבית והשאיר את אישתו וששת ילדיהם לבד, ללא מזון וכסות תוך שאומר לר’ “אטוס לחו”ל ולא תראי אותי יותר. ממני גט לא תקבלי”.

איום מסוג זה משמעותו כי י’ מתכוון (או לפחות כך הודיע), כי ישאיר את ר’ עגונה. משמעות הדבר כי הבעל מאיים שלא יתן לר’ גט ובכך ישאיר אותה נשואה לו בכוח ולא יאפשר לה להינשא לאחר עד שיתן לה גט או עד שיוכח כי אינו בין החיים.

ר’ נלחצה מאיומי בעלה ופנתה לייעוץ משפטי אצל עורכת הדין לסכסוכי גירושין מורכבים, עו”ד לורה מישוק – אשר הסבירה לה את ההשלכות ואת הזכויות המגיעות לה בעניין זה ובאופן עקרוני במהלך הליך הגירושים ולאחריו.

י’ הופתע עד מאוד בזמן קצר הוצא כנגדו צו יציאה מהארץ, בשל דבריו, ומבלי שנדרש להגיע לדיון.

לדברי עו”ד לורה מישוק, “בכל שנותי בתחום הסברתי כי אפשר לנהל הליכי גירושין האחד כנגד השני וכמו בכל מאבק, יש מפסידים ובמקרים שבינו לבינה לרוב המופסדים והנפגשים הם הקטינים, לכן זוג המעוניין לסיים קשר האחד עם השני – עדיף לסיים זאת בדרכי נועם ולא באיומי סרק, שבסופו של דבר עלולים לפגוע במאיים. במקרה זה, ההתנהגות הלא הגונה של הבעל בכך שרצה להשאיר את אישתו עגונה הייתה בעוכריו”.

עו”ד לורה מישוק – מומחית לדיני משפחה, עורכת דין לסכסוכי גירושין מורכבים ומגשרת 077-205-7775‏

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן