news08.net/ads.txt

“איימה להרים בקבוק ולשבור לי אותו על הראש” | קטטה בין נשים, בהם כוכבת רשת, במלון באילת

קטטה אלימה פרצה בין שלוש נשים, בהם כוכבת טיק טוק, בבריכת הילדים במלון רויאל ביץ’ באילת – כך פרסם העיתונאי שמעון איפרגן באתר MAKO.

מדובר בויכוח מילולי בין אחת האורחות ואחותה לבין אורחת מקבוצה אחרת. לטענת עדת ראייה, האורחת דיברה אליה בצורה לא יפה ואיימה יחד עם אחותה לשבור לה בקבוק על הראש. בעדות שנתנה במשטרה סיפרה המותקפת: “היא טענה שהשפריצו עליה מים ואמרתי לה שאני לא יודעת מי עשה את זה. התפתח בינינו ויכוח והיא איימה להרים בקבוק ולשבור לי אותו על הראש. היא דחפה אותי ולאחר מכן לקחה כוס מים ושפכה על אחד הגברים שהיו בבריכה ונתנה לו סטירה. הזהרתי אותה שככה לא מתנהגים, שיש פה ילדים קטנים וזה לא בסדר שהיא תקפה גברים. היא התנפלה עליי ושרטה אותי אז הגנתי על עצמי. היו לה ציפורניים ארוכות, הזזתי אותה ואז היא הרימה עליי ידיים. רציתי להגן על הילדים שלי, לא תקפתי אותה”.

האורחת התוקפת טענה מנגד כי היא זו שהותקפה ולמעשה הגנה על עצמה. לדבריה, “באתי לנופש במלון באילת ביחד עם אחותי, לא חיפשנו לריב, באנו ליהנות. היו כמה אנשים שרצו להצטלם איתי והסכמתי באהבה גדולה. כשרציתי לעזוב את המקום מישהו זרק עליי קוביות קרח והשפריץ עליי מים. היו כמה גברים שדיברו לא יפה ואמרו שאני עושה כסף בטיק טוק על חשבון אנשים אחרים. הם קיללו אותי ואחד הגברים דחף אותי לשפת הבריכה. לא שפכתי כוס מים על אף אחד, מהלחץ והעצבנים היד שלי רעדה והכוס נפלה לי. עליי השפריצו מים, האנשים שם תקפו אותי ואת אחותי. פעלתי מתוך הגנה עצמית”. עוד הוסיפה כי אחותה תיעדה איך תקפו אותה בגלל שקינאו בה שהיא כוכבת טיק טוק.

עוד צוין כי אחד האורחים שהיו בבריכה וקצין הביטחון של המלון התקשרו למשטרה ודיווחו על המקרה. שוטרי הסיור בתחנת משטרת באילת ויחידת יס”מ הגיעו למלון והשליטו סדר במקום. שלוש נשים ובהן גם כוכבת הרשת נחקרו באזהרה במשטרת מרחב אילת. בתום חקירתן הן שוחררו והתיק בעניינן יועברו בקרוב לתביעות במשטרת מרחב אילת לקבלת החלטה.

מרשת ישרוטל נמסר ל-MAKO: “המקרה ידוע ועבר לטיפול המשטרה ואנחנו מגנים כל אלימות”.

לכתבה המלאה באתר MAKO לחצו כאן

(צילום: מסך)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן