איך הגבתם? מאות קנסות חולקו בבאר יעקב שגרמו בהלה בקרב התושבים

“קיבלתם “דו”ח” היום על השמשה של הרכב? נבהלתם קצת? מצוין” – כך התייחסו מועצת באר יעקב לאחר שהיום (שני) חילקו מאות קנסות בסכום של 1,000 לתושבי היישוב. ממבט קרוב התברר כי אלו אינם קנסות אלא “עבירה על עישון סיגריות” – מסר שהועבר לרגל היום הבינלאומי ללא עישון. יצירתיות יוצאת דופן!

נהגים רבים ביישוב נכנסו לפאניקה קלה כשהבחינו על שמשת הרכב שלהם דו”ח מהפיקוח העירוני. אך במהרה התברר כי זהו אינו דוח אמיתי אלא מסר חד וברור שהמועצה רוצה להעביר למעשנים לרגל היום הבינלאומי ללא עישון. כזכור, ב-2007 ועדת חוקה חוק ומשפט אישרה את הצו הקובע של 1,000 שקל שיוטל על מי שעישן במקום ציבורי, וקנס של 5000 שקל על בעל עסק במקום ציבורי שלא הציב שלט האוסר את העישון במקום. וכך במועצה נהגו: “הקנס שאתם משלמים בגין עישון הוא הרבה יותר מדו”ח מבהיל והרבה יותר מ1,000 ש”ח (שוויו של דו”ח אמיתי בגין עישון במקום ציבורי). הקנס האמיתי שאתם משלמים על העישון הוא הבריאות שלכם! ולבריאות שלכם אין מחיר”.

 

 

 

מ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן