news08.net/ads.txt

איך הוא שר-הופעה מרהיבה של דני רובס בשילוב תזמורת הנוער העירונית בלוד

דני רובס, הזמר, הפזמונאי והמלחין המוכשר, התארח בלוד למופע משותף עם תזמורת הנוער הייצוגית, תלמידי ביה”ס למחוננים ומצטיינים במוסיקה בניצוחו של מני מטלון, עם המקהלה העירונית בהדרכתן של חווה שיך ורעות זיו חולי ועם מקהלוד- חבורת הזמר העירונית.

מאות מתושבי לוד גדשו עד אפס מקום את אולם מתנ”ס דנוור, ונהנו מהפקה ייחודית, פרי שיתוף פעולה עם מפעל הפיס- פרויקט פיס במסגרת הקולות הקוראים לעיר לוד בניהולה של נעמי מיוחס מנהלת היכל התרבות, אורית עופר- מנהלת אגף תרבות בעיריית לוד, וכאמור מני מטלון וחווה שיך. קדמו למופע המרהיב, חזרות אינטנסיביות של תלמידי התזמורת וילדי המקהלה במהלך החודשים האחרונים, בהם 3 חזרות עם עם הזמר דני רובס בעצמו אשר התפעם מרמתם המקצועיים של ילדי העיר .

יוסי הרוש, מ”מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, ברך את הזמר דני רובס על הופעתו המרשימה, את רועי פרידמן המעבד המוזיקלי על עבודתו המדויקת, וכמובן את מני מטלון מנהל ביה”ס למוזיקה, את ילדי המקהלות ואת כל תושבי העיר שבאו לצפות במופע. בקהל המגוון היו מנויי ערבי הזמר לצד ההורים הגאים של ילדי העיר. כן מסר את תודתו לראש העיר, עו”ד יאיר רביבו, על תמיכה בתרבות איכותית.

נעמי מיוחס, מנהלת היכל התרבות: “הזדמנות נהדרת להגיד תודה גדולה למתנ”ס דנוור שאירחו אותנו בשנתיים האחרונות. מערב הזמר הבא, חוזרים הביתה, מתחילים מחדש בהיכל התרבות המחודש!”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן