news08.net/ads.txt

התלמידים האלה הצילו את בית הספר מ”ארבע פצצות” שעמדו להתפוצץ במעבדת הכימיה

חברי צוות מגמת כימיה בבית הספר אורט על שם יצחק רבין מצאו דרך מרתקת לאתגר את תלמידי המגמה באמצעות “חדר בריחה”. חדר “בריחה” הנו משחק פופולרי מאוד במסגרתו, נכנסים השחקנים לחדר, ללא כל ידיעה מה יש בו ונדרשים לצאת ממנו בעזרת משימות הדורשות ידע, חשיבה, וחשיבה “מחוץ לקופסא”. רחל יבניאלי מורה בצוות: “לקראת סיום השנה, במסגרת צוות כימיה הכולל אותי יחד עם המורות ליטל פלד וחן דנינו, החלטנו לאתגר את התלמידים בשכבת כיתות י’ בחדר בריחה מיוחד במינו בנושא כימיה. המשימה היתה להציל את בית הספר מ”ארבע פצצות” שהיו מתפוצצות במעבדת בית הספר. תלמידי השכבה העידו במילים ובעיניים בורקות שהיה ממש כיף וגם לנו לצוות, היה מאתגר לראותם מתמודדים עם אתגרי ידע וחשיבה ומצליחים “להציל” את בית הספר מארבעת ה”פצצות” שהיו במעבדה. כל צוות כימיה והלבורנטית סייעו בהכנת הניסויים ותרמו להצלחת היום.”

מנהלת בית הספר, מרי שפונט: “אני מברכת על כל יוזמה של צוותי המורים בבית הספר להפוך את חווית הלמידה למרתקת ומשמעותית יותר עבור תלמידנו. נהניתי מאוד לשמוע את תגובות התלמידים האוהדות לרעיון המקורי. יישר כוח לצוות כימיה לגברת רחלי יבניאלי וכל השותפים לעשייה המבורכת”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן