news08.net/ads.txt

איך הצליחו חן קריטי וגדי עוקשי, שני עובדים מעיריית רחובות, לכבוש את מדינת ישראל ולצבור 2 מיליון צפיות בפייסבוק?

גדיי

השאלה המתבקשת לכל הדעות היא איך הפכו חן קריטי וגדי עוקשי, שני עובדים מעיריית רחובות, לשמות הלוהטים של הרשת החברתית? יש להם 2 מיליון צפיות בפייסבוק, עשרות אלפי אוהדים ומאות שיתופים בכל סרטון – הסיפור המלא.

כ-2 מיליון צפיות בסרטונים וליתר דיוק 1,904,000 (כן, ספרנו), שמונה עשר אלף אוהדים בדף הפייסבוק “גדי המלך”  ומאות שיתופים הפכו את גדי עוקשי, אדם אנונימי מרחובות, עובד עיריה מסור, נשוי ואב לילדים, לכוכב הגדול של הרשת החברתית בישראל.

עוקשי הפך בן רגע ללהיט בזכות הברקה גאונית שיצר חן קריטי, אף הוא עובד עירייה, מסרטון שהעלה לפייסבוק מחיי היומיום של השניים. ללא כל כוונה מראש, יצרו החברים מעיריית רחובות, רייטינג היסטרי של הצמד הכי מצחיק בארץ, בחמישה חודשים בלבד – והפעם הם מתכוונים ללכת עד הסוף…

קריטי כמו עוקשי, נשוי באושר, אף הוא אב לילדים ושניהם מוקפים בחברים באוהבים – עם תכונות משותפות: אומץ, מלא הומור ואוצר מילים רחב – כל אחד בסגנון שלו, קריטי לעתים מאופק יותר, עוקשי לא רואה ממטר, יורה בצרורות. יתרה מכך, הם כל כך אמיצים שחלק מהסרטונים שלהם מסתיימים בנשיקות. לא, לא באוויר – על השפתיים ולאחרונה הם השתתפו בקליפ של הצמד רועי אידן & אלי בי בלהיט שהגיע כבר למיליון צפיות ביוטיוב “מילים מכובסות” או בשמו המוכר יותר “אני ערס”.

אז איך הכל התחיל? בדיחה פנימית בין יו”ר ועד העובדים רמי מדהלה לבין יד ימינו וחברו הטוב, קריטי, בנוכחותו של עוקשי – הובילה לכך שהאחרון “נדלק” ופתח את פיו בצרור פנינים שהוקלטו והופצו בסרטון שרץ ברשת החברתית. הסרטון הראשון כבש את הישראלים וקריטי הבין שהציבור צמא לעוד.

“רק ליידי בויז בראש שלו” גרף שיא של צפיות לסרטון בודד, 107,000 הקלקות, סרטון אחר – “גדי מנסה להעמיס את דודה אסתר” גרף 94 אלף צפיות ואלה רק שתי דוגמאות מ-38סרטונים שהועלו עד כה. קריטי המשיך להצית את עוקשי בהקלטות שונות – גדי “המלך” כמובן סיפק את הסחורה – המספרים ברשת עלו כאמור לכדי מיליוני צפיות.

קריטי מנסה להצטנע ולא מתראיין בשלב זה על ההיסטריה סביבם, מסיבותיו האישיות, אולם יחד עם זאת, אי אפשר לקחת ממנו את כמויות ההומור שהוא שולף, במבטאים שונים. לפני שלוש שנים הוא צלצל לתחנת מוניות וביקש במבטא אתיופי מונית – במשך שתי דקות וחצי הוא ניהל שיחה עם תחנת המוניות – שיחה שאי אפשר להיות אדיש אליה, פשוט לתפוס את הבטן ולחייך.

קריטי לא מנסה להיות בפרונט וגם לא לוקח את הקרדיט לעצמו אלא נותן לגדי את הבמה, יוצר עבורו דף אוהדים ומפתיע אותו כל פעם מחדש. אפילו הזמר משה פרץ הבין שיש בשכונה כוכב עולה – והגיע לפגוש בו. צפו בסרטון המפגש בין כוכב הזמר הים תיכוני לבין כוכב הרשת החברתית, בסרטון ה’ליידי בויז’ שקרע את הרשת ובסרטון האחרון שהועלה, רק לפני 3 ימים. אנחנו נמשיך לעקוב.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן