אילן אלמקייס המועמד לראשות ירוחם חושף את תכנית הבטחון שלו

“המועצה בראשותנו תשקיע את כל המשאבים הנדרשים להגברת הביטחון האישי ביישוב ושיפור רמת השליטה והבקרה.”

הביטחון ישוב לירוחם

מוקד חירום משוכלל, רשת מצלמות, כיתת כוננות קבועה וטכנולוגיה מתקדמת: תכנית הביטחון הדרמטית של אילן אלמקייס לירוחם נחשפת.

המועמד לראשות המועצה המקומית ירוחם, אילן אלמקייס, מפרסם היום את תכנית הביטחון שלו להגנה ביטחונית על ירוחם. ״ירוחם לא מספיק בטוחה ומוגנת, חייבים לעשות שינוי דרמטי, בטח לאחר אירועי השבעה באוקטובר״. לצידו של אלמקייס עומדים מנכ״לית המועצה לשעבר שלי סויסה וסגן אלוף במיל׳ יאיר סוויד שנמצא בימים אלה במילואים בצפון והיה מעורב באופן משמעותי בבניית תכנית הביטחון.

התכנית המלאה מפרטת מספר צעדים דרמטיים להגנה על היישוב, ביניהם הקמת כיתת כוננות קבועה, תרגילים יישוביים, שיפוץ המקלטים השכונתיים, הוספת מיגוניות, הקמת רשת מצלמות ואמצעים טכנולוגיים, פריסת שערים חכמים בכניסות, הקמת מוקד חירום מרכזי, שדרוג אמצעי האבטחה במוסדות החינוך והקמת ועדת ביטחון ציבורית שתפקח על הנושא.

״אירועי השבעה באוקטובר פגעו אנושות בתחושת הביטחון האישי של אזרחי ישראל ובפרט תושבי הדרום. עוד לפני המלחמה הנוכחית הבנו כי ירוחם לא בטוחה מספיק – היא פרוצה ואין בה מנגנונים, טכנולוגיות וכוחות  אורגניים שימנעו אסון ביטחוני״ מסביר אלמקייס, ״בחודשים האחרונים ביצענו מחקר על תפיסות הביטחון היישוביות, הלכנו ללמוד מרשויות מקומיות אחרות ושוחחנו עם מומחים. השתמשנו במומחיות של המועמדים שלנו – יאיר סוויד כסגן אלוף פעיל במילואים בעולמות המודיעין, שלי סוויסה כמנכ”לית המועצה לשעבר ואילן אלמקייס כאיש קבע לשעבר בחיל האוויר ומי שכיהן כחבר מועצה, על מנת לגבש תכנית ביטחון שתהפוך את ירוחם לבטוחה יותר.

המועצה בראשותנו תשקיע את כל המשאבים הנדרשים להגברת הביטחון האישי ביישוב ושיפור רמת השליטה והבקרה. חובתה של כל מועצה לספק ביטחון לתושביה – זה החוזה הבסיסי ביותר בין נבחרת ציבור לבין הציבור שבחר בה והביטחון חייב להיות בראש סדר העדיפויות התקציבי.״

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יונתן הולט

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן